تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802955368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه‌های خبری روز دوم جشنواره فیلم فجر/ سیگار کشیدن‌های مداوم بازیگران و زمینه غمگین فیلم‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
حاشیه‌های خبری روز دوم جشنواره فیلم فجر/ سیگار کشیدن‌های مداوم بازیگران و زمینه غمگین فیلم‌ها

حاشیه‌های خبری روز دوم جشنواره فیلم فجر/ سیگار کشیدن‌های مداوم بازیگران و زمینه غمگین فیلم‌ها
هرچند تنها دو روز از زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر می‌گذرد ولی بدون شک می‌توان گفت که دیروز یکی پر حاشیه‌ترین روزهای سی و دومین جشنواره فیلم فجر بود. روزی که با دانه‌های برف سپید و ترافیک سنگین اتوبانهای اطراف برج میلاد شروع شد.
به گزارش نامه نیوز، تنها دو روز از زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر می‌گذرد و دیروز پر حاشیه‌ترین روز این دو روز بود. روزی که با دانه‌های برف سپید و ترافیک سنگین اتوبانهای اطراف برج میلاد شروع شد.ترافیک سنگینی باعث شد اکران «قصه‌ها»ی بنی‌اعتماد با 40 دقیقه تاخیر آغاز شود.

البته کسانی که تا 10 و 40 دقیقه در صفهای طولانی پشت در سالن اصلی کاخ جشنواره منتظر اکران «قصه‌ها» ایستاده بودند، این احتمال را می‌دانند که این موضوع برای هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم فرش قرمز عوامل فیلم «قصه‌ها» باشد. در ترافیک ماندن عوامل نیز احتمال دیگری بود که دهان به دهان در صفها گفته می‌شد. به هر حال «قصه‌ها»ی پر حاشیه در روز دوم جشنواره اکران شد.

نشست خبری فیلم بنی اعتماد هم پرجنجال برگزار شد.جنجالی ترین جمله نشست اما در جایی گفته شد که کسی از بنی اعتماد در مورد علت کار نکردنش و علت مشکلات مجوز «قصه‌ها» پرسید و او جواب داد: " از مادر زاده نشده کسی که بخواهد مانع من برای فیلم‌سازی شود."

یکی دیگر از حاشیه‌های جالب این نشست وقتی رخ داد که خبرنگاری از بنی‌اعتماد پرسید که چرا شما فیلمهای می‌سازید که به جراحی جامعه می‌پردازد اما بعد از عمل بیمار را رها می‌کنید و حتی به شکم او بخیه‌ای نمی‌زنید. حبیب رضایی هم با تشریح سابقه فامیلی خود در پزشکی توضیح داد که بعد از عمل جراحی این اطرافیان دکتر هستند که بیمار را بخیه می‌زنند نه خود دکتر.

«زندگی جای دیگری است» دومین فیلمی بود که در روز دوم جشنواره سی و دوم در بخش سودای سیمرغ فجر به نمایش درآمد. بازی حامد بهداد، نیکی کریمی و یکتا ناصر تنها یکی از عواملی بود که نشست خبری این فیلم را برای مخاطبان جذاب کرده بود. اعترافات مجری برنامه در مورد ناشی بودنش در اجرا، عکاسی حامد بهداد و شوخی فیلمنامه نویسان این فیلم در مورد دلایل استفاده از 5 کیلو هروئین در فیلم از جمله حاشیه‌های این نشست بود.

بنا به گزارش تسنیم، تا این لحظه از جشنواره سی و دوم می‌توان «مردن به وقت شهریور» را به عنوان خسته‌کننده ترین فیلم در کاخ جشنواره معرفی کرد. با اینکه اکران این فیلم با یک ساعت و 40 دقیقه تاخیر انجام شد اما جمعیت زیاد حاضر در سالن نمایش نشان داد که سانس ساعت 19 برج همیشه پر استقبالترین سانس است. البته این جمعیت مدت زیادی در سالن نماند و تعداد زیادی از تماشاگران در حالی که فیلم هنوز تمام نشده بود سالن را ترک کردند. دست زدن های پیاپی تماشاچیان در دقایق پایانی فیلم، نشانه دیگری بر خسته کننده بودن فیلم بود.

زمینه غمگین فیلمها، سیگار کشیدن‌های مداوم بازیگران مقابل دوربین و استفاده ار انعکاس مواردی هستند که در فیلمهای این دوره از جشنواره بخصوص فیلمهای روز دوم دیده می‌شوند. البته انتظار کشیدن مخاطبان برای پایان فیلمهای طولانی و روشن شدن چراغهای سالن را نیز می‌توان به لیست «پرتکرارهای جشنواره سی و دوم» اضافه کرد. بعید نیست عکس گرفتن عوامل فیلم ها در حالی که دوربین عکاسی در دست دارند نیز به مد این دوره از جشنواره فجر تبدیل شود.

نخستین نشریه‌های حاشیه‌ای جشنواره‌ سی و دوم نیز در روز گذشته منتشر شد. «سیمرغ جوان» ویژه نامه روزنامه جوان است که هر روز صبح در کاخ جشنواره توزیع می‌شود. این نشریه به نقد و تحلیل فیلمهای اکران شده در روز گذشته اختصاص دارد.

امروز نیز مثل روزهای گذشته کارگردانهایی همچون فرهادی، حاتمی‌کیا، میرکریمی، راعی، باشه آهنگر، قرایی، قوی‌تن، کوثری، شعیبی و پاکدل به دیدن آثار هم صنفان خود آمدند.



1392/11/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن