تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802217811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد: بیش از 50 درصد تحریم ها را خودمان در کشور درست کرده ایم/ استکبار برای امنیت خود ناچار به برهم زدن امنیت منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد: بیش از 50 درصد تحریم ها را خودمان در کشور درست کرده ایم/ استکبار برای امنیت خود ناچار به برهم زدن امنیت منطقه است

وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد: بیش از 50 درصد تحریم ها را خودمان در کشور درست کرده ایم/ استکبار برای امنیت خود ناچار به برهم زدن امنیت منطقه است
مصلحی با بیان اینکه امروز خیلی ها می گویند تحریم ها سنگین است، گفت: من به عنوان یک فرد اطلاعاتی می گویم که تحریم ها سنگین نیست، بلکه سنگینش کرده ایم چرا که بالای 50 درصد تحریم ها را خودمان در کشور درست کرده ایم و بخش عمده آنها داخلی است.
به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام «حیدر مصلحی» روز شنبه در اجتماع طلاب و روحانیون غرب تهران با بیان اینکه تحریم های امروز با تحریم های دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس سپاه، بسیج و کسانی که دلباخته انقلاب بودند به رغم تحریم های سنگین با انجام اقداماتی مقابل تحریم ها می ایستادند و قوی هم عمل می کردند.

وی با اشاره به برخورد استکبار علیه انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی امام راحل با بهره برداری از عبرت های تاریخی ساختارها و زیرساخت های جمهوری اسلامی ایران را شکل دادند و می بینیم به رغم تمام تلاش های استکبار این انقلاب ماندگاری دارد.

وزیر سابق اطلاعات گفت: پس از انقلاب اسلامی استکبار تمام تلاش خود را به کار گرفت که ساختار طراحی شده توسط امام راحل را از بین ببرد و در اولین اقدام جنگ سنگین را به ایران تحمیل کرد.

مصلحی افزود: وقتی استراتژی دشمن در جنگ به نتیجه نرسید، استراتژی جدیدی را طراحی کرد که این استراتژی جنگ نرم است.

وی ادامه داد: امروز روحانیت وظیفه دارد که با بهره گیری از تاریخ به جامعه بصیرت دهد که در جنگ نرم چه اتفاقی می افتد.

وزیر سابق اطلاعات گفت: قبل از انقلاب اسلامی رژیم طاغوت کشور را به طور کلی در اختیار استکبار قرار داده بود و آمریکایی ها، انگلیسی ها و سرویس های اطلاعاتی آنان در داخل کشور جولان می دادند، اما به محض اینکه انقلاب به پیروزی رسید سرویس های اطلاعاتی و برنامه ریزی آنان به هم ریخت.

مصلحی خاطرنشان کرد: البته آنان پس از انقلاب برنامه ریزی کردندتا سرویس های اطلاعاتی دوباره جای خود را پیدا کنند که با کمال تاسف به دلیل غفلت، بی توجهی و بعضا همراهی های صورت گرفته آنها جای خود را پیدا کردند و در حال برنامه ریزی هستند و از جاهایی ورود پیدا می کنند که به ذهن کسی نمی رسد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت امروز منطقه، اظهار داشت: استکبار برای امنیت خود ناچار به برهم زدن امنیت منطقه است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه سرویس های اطلاعاتی انگلیس در قضایای منطقه نقش اصلی را بازی می کنند، گفت: آمریکایی ها و سرویس های اطلاعاتی آنان تنها قلدر هستند و پیچیدگی و کثافت کاری در مجموعه سرویس اطلاعاتی انگلیس است.

مصلحی افزود: انگلیسی ها در منطقه کشورهای اسلامی تجربیات بالایی دارند و می دانند که اقوام، مذاهب و شخصیت ها را چگونه به جان هم بیندازند و در تقسیم کار انجام شده امروز انگلیسی ها در منطقه کشورهای اسلامی فعال هستند.

وی یادآور شد: انگلیسی ها حتی در تقسیم بندی مرزهای منطقه نیز نقش داشته اند و در این زمینه برای روز مبادا و دستیابی به اهداف خود اقداماتی حساب شده انجام دادند که هر زمان لازم دیدند بخواهند در این منطقه تجزیه ایجاد کنند بتوانند این اقدام را سریع انجام دهند.

وزیر سابق اطلاعات گفت: در وضعیت امروز منطقه به خصوص در قضایای سوریه، انگلیسی ها نقش عجیبی دارند و در بحث فتنه 88 نیز که اقدامی در راستای جنگ نرم بود، نقش داشتند.

وی ادامه داد: سرویس های اطلاعاتی بعد از انقلاب اسلامی سریع خود را بازسازی و در سازماندهی خود در مجموعه های مختلف نفوذ کردند که با کمال تاسف در دوره هایی راه را برای آنان باز گذاشتند که توانستند خیلی از اقدامات را انجام دهند.

مصلحی ادامه داد: در دوره ای که خیلی ها در کشور به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند سرویس ها در کشور جولان می دادند و در این راستا خیلی آقازاده ها را برای دستبابی به اهدافشان مشکل دار کردند.

وزیر سابق اطلاعات گفت: امروز نیاز به یک هوشیاری و بیداری خاصی داریم چرا که حرکت دشمن پیچیده است و روان و روشن نیست.

مصلحی با بیان این که ما امروز با یک نفات پیچیده اطلاعاتی مواجه هستیم اظهارداشت: فکر می کنید فقط منافقین و مجاهدین خلق بودند و تمام شد این اشتباه است و ما امروز با چهره نفاق مواجه هستیم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: دشمن بعد از فتنه 88 اولین قطعنامه تحریم در سازمان ملل را صادر کرد چون متوجه شد در داخل کشور آدم دارد و می تواند روی عده ای حساب کند.




1392/11/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن