تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815569322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل برای ما اهمیت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

نخست وزیر بحرین: سازمان ملل برای ما اهمیت ندارد نخست وزیر بحرین در اظهاراتی جنجالی با بیان این که سازمان ملل از مسیر درست منحرف شده است؛ گفت: برای منامه سازمان ملل مهم نیست.




سخنان جنجالی «خلیفه بن سلمان آل خلیفه»، نخست وزیر بحرین را که در نشست هفتگی دولت مطرح شد، منتشر کرد. به نوشته این روزنامه، نخست وزیر بحرین در این جلسه با طرح این ادعا که مخالفان حکومت بحرین به دیگران وابسته هستند؛ گفت:کسانی که مخالفان کشور هستند، ابزارهای طرف های خارجی هستند و به همین دلیل ما باید برای مقابله با طرف های خارجی یکپارچه شویم. چرا که آمریکا و حتی سازمان ملل نیت های خبیثانه خود علیه بحرین را بر ملا کرده اند. اما تمام این ابزارهای شرارت نتوانستند به کشور ما لطمه بزنند. وی تصریح کرد: این کشورهای متخاصم برای ما مهم نیستند. سازمان هایی که برای مقاصد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و حتی سازمان ملل نیز که از مسیر درست منحرف شده است، برای ما اهمیت ندارد. چیزی جز کشور و مردم و منفعت آنها برای ما مهم نیست. ما برای کشور و مردممان امنیت و ثبات را می خواهیم. خلیفه بن سلمان آل خلیفه افزود: این کشورها همان سیاستی را علیه بحرین در پیش گرفتند که در خصوص سوریه و عراق اتخاذ کرده اند. آنها کشورهایی هستند که تنها منافع خودشان برایشان اهمیت دارد و آنها حتی راضی به این هستند که سوری ها در خارج از کشور خودشان آواره بشوند تا ترکیه در چادرهایی به آنها پناه بدهد.(ایسنا)


سه شنبه 29 بهمن 1392 19:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن