تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی گیلان: آگاه کردن مردم از آسیب ها، نیازمند کار فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی گیلان: آگاه کردن مردم از آسیب ها، نیازمند کار فرهنگی است رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان گفت: آگاه کردن مردم از آسیب ها ، نیازمند کار فرهنگی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ابراهیم قائدرحمتی عصر سه شنبه در دهمین کمیسیون مبارزه با سرقت اظهار کرد: آگاهی از آسیب ها ، زمینه ساز مسدود شدن راه های انجام سرقت در جامعه است.
وی با اعلام اینکه احتمال آسیب برای همگان وجود دارد، افزود: شناساندن آسیب ها برای آحاد جامعه نیاز است و برای رفع آن نیز باید اقدام لازم صورت گیرد.
سردار قائدرحمتی آگاه شدن مردم از آسیب ها را از ضروریات انجام کار فرهنگی دانست و بیان داشت: همه ما برای ارتقاء سطح آگاهی مردم مسوول هستیم.
وی آگاه شدن مردم از آسیب ها را زمینه همراهی شهروندان با پلیس خواند و گفت: باید در انجام کارهای فرهنگی، دقت خود را بالا برده و آسیب ها را به صورت دقیق به مردم بشناسانیم.
وی رمز موفقیت پلیس در کاهش آسیب ها را اقناع سازی مردم ذکر و تصریح کرد: امنیت مورد پسند همه است و مردم نیز خواهان ارتقاء آگاهی برای حفظ اموال خود می باشند.
سردار قائدرحمتی با اعلام اینکه با قبول اشکال می توان آسیب ها را یافت و پیشرفت کرد، بیان داشت: دقت و تیزبینی باید در رئوس کار پلیس قرار گیرد و در این صورت می توان با رفع نقاط ضعف، نقاط قوت را در جامعه تقویت کرد.
رییس پلیس گیلان در بخش دیگری از سخنانش؛ وجود دوربین های مدار بسته را در اصنافی که کالاهای ارزشمندی ارائه می کنند، لازم دانست و افزود: ممکن است مشغله کاری صاحب صنف یا وجود کالاهای ارزشمند در صنف خاص، زمینه انجام سرقت را مهیا سازد.
دهمین کمیسیون مبارزه با سرقت گیلان عصر سه شنبه با حضور سردار ابراهیم قائدرحمتی فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد.ک/2
7295/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن