تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارنظرات غیرکارشناسانه و غیرمنصفانه باعث ناامیدی جامعه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سازمان انرژی اتمی: اظهارنظرات غیرکارشناسانه و غیرمنصفانه باعث ناامیدی جامعه می شود تهران- ایرنا-معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی به ادعای تعدادی از افراد درباره توقف غنی سازی اشاره کرد و گفت:اظهارنظرات غیرکارشناسانه و غیرمنصفانه درباره فعالیت های هسته ای باعث ناامیدی در جامعه می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از سازمان انرژی اتمی، «اصغر زارعان» در مراسم افتتاح دو طرح اورژانس هسته ای و سامانه های هشدار دهنده اظهار داشت: متاسفانه بعضی از افراد در مواردی بدون برآورد و بررسی و بدون تحلیل و تحقیق پیرامون فعالیت های هسته ای اظهار نظر می کنند و بدون آنکه در جریان باشند می گویند که غنی سازی تعطیل شد، 5 درصد تعطیل شد، اراک تعطیل شد.
معاون سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: واقعیت این است که به جز بحث غنی سازی 20 درصد آن هم به صورت موقت، هیچگونه فعالیتی تعطیل نشده است و سازمان انرژی اتمی با قدرت تمام به فعالیت های خود مثل سابق ادامه می دهد.
زارعان خاطر نشان کرد: یکی از اهداف سازمان انرژی اتمی دست یابی به تولید انرژی پاک با استفاده از توان و ظرفیت های داخلی با در نظر داشتن پتانسیل های موجود است.
وی افزود: اگر پیرامون نیروگاه بوشهر تحقیق کنیم، شاهد خواهیم بود که این نیروگاه با ظرفیت هزار مگاوات و صرفه جویی 6 میلیون لیتر سوخت فسیلی در روز که در سال 2هزار و 190 میلیون لیتر صرفه جویی در بردارد، چه فواید عظیمی برای کشور دارد.

***سال آینده کلنگ فاز دوم نیروگاه بوشهر به زمین می خورد
رییس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت هسته ای عنوان کرد: به امید خدا با پشتیبانی های دولت در ابعاد مالی و اختصاص بودجه با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همکاری روسیه در سال آینده کلنگ فاز دوم نیروگاه بوشهر به زمین خواهد خورد که مزیت این نیروگاه در فاز آینده داشتن آب شیرین کن است.

*** تولید اکسیژن 18 ، بزودی
زارعان همچنین از تولید اکسیژن 18 برای درمان بیماران سرطانی خبر داد و گفت : اکسیژن 18 تا پایان امسال یا اوایل سال آینده رونمایی می شود و اینها افتخاراتی هستند که همکاران عزیز و گمنام در صنعت هسته ای بدون هیچگونه ادعا و خودبینی و خود بزرگ بینی می آفرینند و این را باید قدر بدانیم.
معاون سازمان انرژی اتمی خاطر نشان کرد: در این شرایط ما باید هوشیارانه و با دقت دشمن را رصد کنیم زیرا دشمن دنبال آن است که به هر شکل ممکن بتواند خلاء و نیازمندی های اطلاعاتی خود را تامین کند.
به گفته وی، سازمان انرژی اتمی با هوشیاری و تدبیر و با همکاری مراجع امنیتی و اطلاعاتی، دشمن را رصد می کند و اهداف آنان را به لطف خداوند تاکنون خنثی کرده است.

***آمریکا ماجراجویی سیاسی نکند
رییس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت هسته ای در خصوص اظهارات اخیر مقامات امریکایی گفت : همانطور که دکتر صالحی گفته ، به مقامات آمریکایی توصیه می کنیم که ماجراجویی سیاسی نکنند، چرا که شرایط برای چنین صحبت هایی مهیا نیست.
وی در ادامه تاکید کرد: در حوزه های پزشکی، نانوتکنولوژی، انرژی و... جوانان و متخصصین بی ادعای ما افتخارات بسیاری آفریده اند که نامی از آنها نیست.
معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی، شرایط کشور را بالنده توصیف کرد و گفت: کشور با سرعت و قدرت رسیدن به قله هایی که مدنظر است را بر حسب رهنمودهای مقام معظم رهبری دنبال کند.
وی اظهار داشت: ما با هوشیاری تمام عیار ، با تکیه بر توان و اقتدار ملی و توسل به ائمه اطهار کشور را به آنچه در شأن مردم بزرگوار بوده و هست، خواهیم رساند.
زارعان گفت: ما از شهادت هیچ ترس و هراسی نداریم و از دشمنی بیگانگان احساس ضعف نمی کنیم بلکه با قدرت و قوت اهداف خودمان را تحت رهبری مقام ولایت دنبال کرده و این فرایند ادامه دارد. ما پای این انقلاب ایستاده ایم و تمام عیار از آن دفاع می کنیم.
سیام**9173** 1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن