تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802698705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش لحظه به لحظه از مذاکرات ایران و 1+5


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: این خبر تکمیل می شود
گزارش لحظه به لحظه از مذاکرات ایران و 1+5




مذاکرات میان تیم مذاکره کننده ایران و ۱+۵ در وین آغاز شد.





خبرگزاری تسنیم: مذاکرات میان تیم مذاکره کننده ایران و ۱+۵ در وین آغاز شد.

تیم مذاکرات هسته‌ای کشورمان به‌ ریاست محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان درحالی برای دستیابی به توافق نهایی در وین حاضر شده‌اند که پیش از این طرفین در ژنو با یکدیگر دیدار کرده بودند. دور گذشته مذاکرات ایران و گروه 1+5  تفاوت‌های بارزی با مذاکرات یک دهه اخیر با قدرت های جهانی داشت که از آن جمله می‌توان  ارتقاء مذاکرات به سطح  وزرای خارجه و نیز دستیابی به یک توافق اولیه بر اساس یک متن و سند مشترک اشاره کرد.






12:12 پوشش گسترده‌ مذاکرات هسته‌ای توسط رسانه‌های جهان. رسانه‌های جهان حضور قابل توجهی در مکان مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 دارند و به صورت گسترده‌ای این مذاکرات را پوشش می‌دهند.

12:14 تحرکات ضدایرانی صهیونیست‌ها و همجنس‌بازان پیش از آغاز مذاکرات وین. یک گروه صهیونیستی با برگزاری تجمعی اعتراضی نسبت به برنامه هسته‌ای ایران سعی در تحت تاثیر قرار دادن فضای مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 در وین را دارد.

12:20 ریچارد نفیو، عضو جدید تیم مذاکره کننده آمریکا در وین کیست؟ ریچارد نفیو، عضو جدید تیم مذاکره کننده آمریکایی در نشست گروه 1+5 و ایران در اتریش است که از ژانویه سال 2013 به عنوان معاون ارشد هماهنگ کننده سیاست‌های تحریم آمریکا در وزارت خارجه این کشور مشغول به کار بوده است.

13:09 دیدار ظریف و یوکیا آمانو برگزار شد. وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با مقامات اتریشی، به دیدار مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی رفت.

13:15 وندی شرمن: برای آمریکا اقدامات عملی ایران مهم است، نه گفتار. مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای اعلام کرد که آن چه که برای آمریکا و 1+5 از اهمیت به سزایی برخوردار است اقدامات ایرانیان در خصوص پرونده هسته ای است نه سخنانشان.

13:44 مذاکرات ایران و 1+5 آغاز شد. مذاکرات میان تیم مذاکره کننده ایران و 1+5 دقایقی پیش در وین آغاز شد.

14:24 حضور وندی شرمن در اولین دور مذاکرات هسته‌ای در وین. وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، وندی شرمن رئیس تیم مذاکره کننده این کشور در اولین جلسه دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 حضور دارد.

14:38 ظریف در دور اول مذاکرات وین حضور دارد. وزیر خارجه کشورمان در دور اول مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5 که در حال برگزاری در وین است حضور دارد.

14:47 مذاکرات دو جانبه ایران و چین آغاز شد. مذاکرات دو جانبه ایران و چین در چارچوب نشست وین آغاز شد.

14:38 دور اول مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 در وین لحظاتی پیش پایان یافت.

14:51 عراقچی و اشمیت عصر امروز مذاکرات را ادامه می دهند. معاون وزیر خارجه کشورمان امروز در وین با معاون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صورت دوجانبه مذاکرات هسته‌ای در وین را ادامه خواهند داد.

14:54 مایکل مان: فضای مذاکرات مثبت بود. سخنگوی مسئول سیاست خارجی اروپا پس از پایان دور اول مذاکرات با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد فضای مذاکرات مثبت بود.

محدودیت‌های مربوط به غنی سازی بررسی می‌شود

سید عباس عراقچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد که در مذاکرات نهایی محدودیت‌های بیش از آنچه در توافق ژنو پذیرفتیم را پذیرا شویم؟ اظهار داشت:  در توافقنامه ژنو روشن شده که غنی سازی با محدودیت‌های ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: این محدودیت ها در این مذاکرات مورد بحث قرار خواهند گرفت و به پروتکل الحاقی نیز شده که آن هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مذاکرات "وین" تاکنون تنها جنبه دیدارهای دو جانبه داشته است

مایکل مان سخنگوی کارتین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به پرسش خبرنگار "المیادین" در "وین" در پایان دور نخست از مذاکرات هسته ای نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 گفت: در این مرحله تاکنون مذاکرات تنها جنبه دیدارهای دو جانبه داشته است.

گفتنی است که صبح امروز نخستین دو از مذاکرات هسته ای بین تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان گروه 1+5 در وین اتریش آغاز شد.

مایکل مان: متاسفم!

مایکل مان، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به سؤالی درباره جزئیات مذاکرات و اظهارات روز گذشته ظریف مبنی بر خط قرمز بودن مذاکره درباره سایت‌های نظامی و برنامه موشکی، گفت: متاسفانه باید بگویم که درباره جزئیات دیداری که برگزار شد نمیتوانم سخنی بگویم.

عراقچی: مذاکرات شروع خوبی داشت/ ملاک مذاکرات توافق ژنو است

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر خارجه ایران گفت: مذاکرات ایران و 1+5 در وین شروع خوبی داشت.

 سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه کشور و عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای در جمع خبرنگاران گفت: نشست صبح سه‌شنبه با 1+5 برگزار شد که کم‌تر از یک ساعت طول کشید و ما کار طولانی در پیش داریم اما امروز شروع خوبی داشتیم.

او ادامه داد که قبل از این جلسه مذاکرات دو جانبه با هیات روسی و چینی داشتیم و عصر امروز دیدارهای دو جانبه ادامه دارد و عصر مذاکرات در سطح معاونان ایران و 1+5 بدون حضور اشتون و ظریف دنبال می‌شود.

معاون وزیر خارجه کشورمان گفت که از ساعت 14 مذاکرات پس از مذاکرات دو جانبه در سطح معاونان وزیران خارجه از سر گرفته می‌شود و هم‌چنین دیدارهای دوجانبه با دیگر اعضای گروه 1+5 نیز انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دور جدید مذاکرات با هدف رسیدن به راه‌حل جامع و نهایی درباره موضوع هسته‌ای است و این کار بزرگی است و مذاکرات طولانی در پیش‌رو خواهد بود.

عراقچی ادامه داد: با آمریکا و سه کشور اروپایی عصر روز سه‌شنبه دیدار دو جانبه خواهیم داشت و بعد از آن مذاکرات در سطح کارشناسی آغاز می‌شود.

این عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده ایران با اشاره به مذاکرات صبح سه‌شنبه گفت که این گفت‌وگوها با سخنرانی کلی اشتون و ظریف انجام شد و ادامه مذاکرات برای مباحث کارشناسی خواهد بود.

وی با اشاره به ملاقات‌های دو جانبه هیات ایرانی و ملاقات‌هایی که روز سه‌شنبه با دیگر کشورهای عضو گروه 1+5 خواهد بود اظهار کرد که در این ملاقات‌ها ظریف بر اراده ایران برای به نتیجه رسیدن مذاکرات در فضای حسن نیت تاکید دارد و انتظار داریم طرف مقابل هم با اراده سیاسی وارد شود و ملاک مذاکرات توافق ژنو و برنامه اقدام مشترک است و هیچ موضوعی خارج از آن نمی‌تواند در دستور کار مذاکرات باشد. اشتون هم به نمایندگی از شش کشور عزم و اراده آنها برای ادامه مذاکرات در فضای حسن نیت را اعلام کرد اما ما منتظریم این اراده را در عمل مشاهده کنیم.

عراقچی گفت که مذاکرات روز چهارشنبه در سطح کارشناسی ادامه خواهد یافت.

او خاطرنشان کرد: دو طرف موضوعات مورد نظر خود را در این مذاکرات مطرح می‌کنند و بعد سعی می‌کنیم جمع‌بندی کنیم تا به یک دستور کار واحد مورد توافق دو طرف برسیم.

معاون وزیر خارجه در پاسخ به این پرسش که ایران تاکنون دستور کار پیشنهادی خود را ارایه کرده است؟ گفت: طبعا ایران نقطه نظرات و پیشنهاداتی دارد و انتظار داریم در بحث رفع تحریم‌ها و همکاری‌هایی که در توافق ژنو بر روی آن‌ها تفاهم کردیم به عنوان دستور کار مذاکرات قرار گیرند. 1+5 نیز در حوزه هسته‌ای نظراتی دارند که ما صحبت آن‌ها را هم می‌شنویم. ما به اظهارات پراکنده که قبل از مذاکرات گفته شده و برخی از آن‌ها برای خوراک داخلی است توجه نمی‌کنیم و امروز امیدواریم نقطه نظرات‌شان را در مذاکرات به طور دقیق بشنویم.

وی تاکید کرد: آن‌چه به عنوان برچیده شدن برنامه و تاسیسات هسته‌ای ایران اعلام شده است از نظر ما در دستور کار نیست.

عکس یادگاری اشتون و ظریف در «وین»

خبرگزاری فارس: «کاترین اشتون» و «محمد جواد ظریف» اولین دور گفت‌وگوهای جامع درباره برنامه هسته‌ای ایران را برگزار کردند و با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.





15:09 ادامه مذاکرات هسته‌ای در وین به صورت دوجانبه. منابع آگاه غربی از ادامه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در وین به صورت دو جانبه خبر دادند.

15:09 نشست خبری عراقچی با خبرنگاران ایرانی آغاز شد. نشست خبری سید عباس عراقچی عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با خبرنگاران ایرانی آغاز شد.

15:15 مایکل مان در پاسخ به سؤال تسنیم: متاسفم! سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به سؤال تسنیم درباره جزئیات مذاکرات، گفت: متاسفانه باید بگویم که درباره جزئیات دیداری که برگزار شد نمیتوانم سخنی بگویم.

15:36 مذاکرات "وین" تاکنون تنها جنبه دیدارهای دو جانبه داشته است. سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد مذاکرات کنونی "وین" تنها در حد مذاکرات و دیدارهای دو جانبه بوده است.

15:45 عراقچی: محدودیت‌های مربوط به غنی سازی بررسی می‌شود. یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اعلام کرد که محدودیت‌های مربوط به غنی سازی و همچنین پروتکل الحاقی در مذاکرات وین مورد بحث قرار خواهند گرفت.

15:49 عراقچی: راهی طولانی برای رسیدن به راه‌حل نهایی در پیش داریم. معاون وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با خبرنگاران ایرانی اعلام کرد برای رسیدن به راه حل نهایی کار طولانی در پیش رو داریم و این جلسه شروع راهی طولانی بود.

15:57 تایمز:پیش بینی می شود ایران در مذاکرات وین مانع‌تراشی کند. یک نشریه انگلیسی مدعی شده است که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در دور جدید مذاکرات "وین" مانع تراشی کند.

15:58 مذاکرات دوجانبه ایران و آمریکا امروز در اتریش برگزار می‌شود. تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان قرار است بعد از ظهر امروز با تیم‌های مذاکره کننده آمریکا و 3 کشور اروپایی دیگر به طور جداگانه دیدار کند.










تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن