تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803014229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سه‌شنبه‌های وبلاگی» ثبت لحظه شهادت حاج رضوان توسط دانش‌آموز ایرانی/ پاسخ‌های امام به مدعیان باسوادی!/زیباکلام و هوای اسرائیل/ سوالات کنکور سبد کالا!


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سه‌شنبه‌های وبلاگی»
ثبت لحظه شهادت حاج رضوان توسط دانش‌آموز ایرانی/ پاسخ‌های امام به مدعیان باسوادی!/زیباکلام و هوای اسرائیل/ سوالات کنکور سبد کالا!
از پخش تصویر مهم‌ترین رویداد خبری از تلفن همراه یک دانش‌آموز تا پاسخ امام خمینی (ره) به بنی‌صدر در خصوص شهید رجایی و نظر زیباکلام نسبت به رژیم صهیونیستی؛ با ما همراه باشید با «سه‌شنبه‌های وبلاگی» این هفته.

خبرگزاری فارس: ثبت لحظه شهادت حاج رضوان توسط دانش‌آموز ایرانی/ پاسخ‌های امام به مدعیان باسوادی!/زیباکلام و هوای اسرائیل/ سوالات کنکور سبد کالا!


شهر وبلاگ‌ها ساکنانی خوش‌نشین دارد، فقط کافیست تا چند روزی را میهمان اهالی میهمان‌نواز این شهر شوی؛ هر خانه با چراغی روشن، خود را برای پذیرایی از میهمانان آماده کرده است. اگرچه زبان مردم این شهر با هم تفاوت دارد اما صدایشان یکی است؛ این شهر هر روز شلوغ‌تر می‌شود؛ افرادی خانه‌ها‌ی شان را رها می‌کنند اما تعداد بیشتری به قصد بنا کردن منزل جدید راهی این شهر می‌شوند. مردم، مهربانی‌ها و تجربه‌هایشان را بدون اندکی توقع با همشهری‌های خود به اشتراک‌ می‌گذارند؛ اینجا در بیان بایدها، رودربایستی معنا ندارد و در هیچ خانه‌ای به روی میهمان بسته نیست. سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، هر سه‌شنبه منتخب مهم‌ترین و بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را در قالب گزارش «سه‌شنبه‌های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان این خبرگزاری قرار می‌دهد. قرار ما سه‌شنبه‌های هر هفته با سه‌شنبه‌های وبلاگی برای قدم زدنی کوتاه با وبلاگ‌نشینان...   جان‌فشانی اصلاً کار آسانی نیست/ این‌ دفعه از «کوثر» بریدم

برادرش در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) شهید شد؛ او تصمیم گرفت خاطراتی که از او داشت را ثبت کند؛ وبلاگ اسکالپل میزبان خاطرات احمدرضا بیضایی از برادر شهیدش است و آخرین سخنانش قبل از آخرین اعزام و لحظه‌ای که تصمیم گرفت چشم بر روی یگانه دخترش ببندد: «یکبار که از معرکه برگشت، گفت: «جان‌فشانی اصلاً کار آسانی نیست» بعد تعریف کرد که در نقطه‌ای باید فاصله‌ای چند متری را در تیررس تکفیری‌ها می‌دوید که در این لحظه دخترش آمده جلوی چشمش؛ آخرین بار که رفت گفت: این دفعه از کوثر بریدم». ادامه مطلب     مردم همیشه می‌آمدند، شما تازه از راه رسیدید!

مردم ایران مانند هر سال جشن 22 بهمن را با شور و اشتیاق فراوان برگزار کردند؛ اما گویا عده‌ای قصد داشتند از این حضور مصادره به مطلوب کنند؛ وبلاگ آهستان در این زمینه نوشت: «اگر راهپیمایی امسال شکوه بیشتری داشت، بخاطر دعوت نخبه‌هایی نیست که هر روز به شعور ملت توهین می‌کنند، بلکه بخاطر این است که مردم شرایط کشور و دنیا را می‌بینند و از توهین‌های مکرر شیطان بزرگ به ملت ایران ناراحتند.» ادامه مطلب   من یک افراطی‌ امام ندیده‌ام!

وبلاگ سوره تماشا، برگی از خاطرات آنهایی را آورده است که فقط امامشان را از پشت قاب شیشه‌ای دیده‌اند و حالا به پای انقلابش ایستاده‌اند: «من افراطی‌ام! یک افراطی امام ندیده! من خاطره از امام ندارم؛ من خیلی بیشتر از تعداد سال‌های عمرم تهدید شنیده‌ام که گزینه‌ها روی میز است اما شنیده‌ام از همان امامی که ندیده‌ام! آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»  ادامه مطلب     پاسخ‌های امام به مدعیان باسوادی!

مهدی کوچک‌زاده در وبلاگ خود بخشی از سخنان امام خمینی(ره) را انتخاب کرده و آورده است که بی‌ربط با حال و هوای سیاسی این روزهای برخی سیاست‌مداران نیست: «امام در جواب بنی‌صدر که به واسطه مدرک تحصیلی‌اش خودش را از شهید رجایی بالاتر می‌دید، فرمود: هى نروید دنبال اینکه رجایى علم ندارد! این عقلش بیشتر از علمش است و بعضى از شما علمتان بیشتر از عقلتان است.» ادامه مطلب   غیبت ممنوع، حتی پشت سر خودت!

دو نفر که همدیگر را اصلاً ندیده بودند؛ هرچه شناخت بود از شنیده‌ها بود؛ وبلاگ رهسپار قدیمی از علاقه قلبی دو دوست نوشت، دو دوست که همدیگر را هرگز ندیده بودند و در یک دیدار غیرمنتظره باهم روبرو می‌شوند و راز دوستی خود را فاش می‌کنند: حاج احمد شروع کرد علیه بچه‌های اطلاعات خصوصاً خودش صحبت کردن و گفت: بچه‌های اطلاعات چیزی نمی‌دانند و احمد هم فقط حرف می‌زند و چیزی بلد نیست! «عبدالکریم» که حاج احمد را تا آن روز ندیده بود، پاسخ جالبی به او داد. ادامه مطلب   نامه علیرضا قزوه به رئیس اتحادیه پنچرگیران غرب کشور!

وقتی مجبور می‌شوی حرف خود را به زبان طنز بیان کنی و به این ترتیب علیرضا قزوه نامه‌ای به اتحادیه پنچرگیران نوشت: نامه‌ای که برایتان می‌نویسم به خاطر بیماری یکی از شاعران انقلاب است؛ دفترچه بیمه این شاعر که 6 سال در کما به سر می‌برد تمام شده و ما شاعران مثل شما اتحادیه نداریم؛ انجمنی داریم به نام شاعران که آنها بیشتر تو کار دستبند سبز هستند. ادامه مطلب   سوالات کنکور سبد کالا!

مگر برای دریافت سبد کالا باید کنکور داد؛ وبلاگ آزاد اندیش یک آزمون برای دریافت سبدکالا تنظیم کرده است جهت شرکت در این آزمون بعد از توجه به تذکر مطرح  شده به ادامه مطلب بروید: «در حین آزمون هرگونه تحرکی به عنوان تقلب محسوب شده و به علت استفاده نی‌ها برای کوری چشم استکبار از پخش ساندیس معذوریم.» ادامه مطلب   پخش تصویر مهم‌ترین رویداد خبری از تلفن همراه یک دانش‌آموز

یک دانش‌آموز ایرانی لحظه شهادت حاج رضوان را ثبت کرده است؛ حسن عابدینی که مدیرکل اخبار شبکه عرب زبان العالم بوده از این موضوع به عنوان خاطره‌ای از آن روزها یاد می‌کند که اهمیت بیش از پیش  شهروند خبرنگار را نشان می‌دهد: «وقتی عماد مغنیه در اقدام تروریستی دمشق به شهادت رسید متوجه شدیم یکی از دانش‌آموزان ایرانی که منزلشان نزدیک محل بوده است از همان لحظات نخستین انفجار با تلفن همراه تصاویری غیرحرفه‌ای گرفته است.» ادامه مطلب     شهادت دختر 12 ساله در محاصره گارد شاهنشاهی

روایت یک مادر از لحظه شهادت دخترش؛ وبلاگ سپهر حزب الله پای درد و دل یک مادر شهید نشست و شما را به خواندن این روایت دعوت کرده است: «فاطمه» در راه بازگشت به خانه بود که نیروهای گارد پشت سرش قرار می‌گیرند و سه تیر به سمتش شلیک می‌کنند؛ بعد از گذشت سال‌ها هنوز جای دو تیری که به دیوار اصابت کرده قابل مشاهده است. ادامه مطلب   زیباکلام بیشتر از آمریکا هوای اسرائیل را دارد!

نقدی بر یک دیدگاه؛ دیدگاه زیباکلام در خصوص ماهیت رژیم صهیونیستی؛ وبلاگ شهدا آماده‌ایم در این زمینه نوشت: زیباکلام هنوز بحث هسته‌ای اش تمام نشده و یادمان نرفته حامی رضاخان بوده، حرف از به رسمیت شناختن اسرائیل می‌زند! فکر نمی‌کنم اینقدر آمریکایی‌ها هوای اسرائیل را داشته باشند که جناب زیباکلام هوای آنان را دارد. ادامه مطلب     وبلاگ خود را به ما معرفی کنید بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

92/11/29 - 11:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن