تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفته های سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گفته های سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی
به گزارش نامه نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی بدون گل مقابل مس کرمان و تداوم صدرنشینی این تیم گفت: بازی خوبی نبود از طرف تیم خودم می گویم یک دلیل کیفیت بد زمین بود در همه شهرستان هایی که رفتیم زمین به این بدی نبود زمان من در کرمان زمین خوب بود. در این زمین ها کار شانسی است. به مس تبریک می گویم . بچه ها اگر اشتباه نمی کردند سه امتیاز را می گیریم. فوتبال همین است از کیفیت بازی راضی نیستم در این زمین کار شانسی است.


وی افزود: در این زمین ها تیم هایی تاکتیکی تر به مشکل بر می خورند. مس بازی خوبی انجام داد بودن بوناچیچ تأثیر دارد من بوناچیچ را دوست دارم او مربی خوبی است.


قلعه‌نویی در مورد اینکه در پایان بازی چرا به سمت مهدی رحمتی رفت‌،عنوان کرد: از صحنه دور بودم از رحمتی رفتم بپرسم که چه اتفاقی در صحنه گل افتاد.


قلعه‌نویی در مورد صحبت‌های کی‌روش گفت: مدیر روابط عمومی تیم در این مورد پاسخ می دهد.


به گزارش خبرگزاری فارس، مدیر روابط عمومی استقلال در ابتدای کنفرانس خبری اعلام کرد که فقط امیر قلعه‌نویی در مورد بازی صحبت می کند و در مورد حواشی اخیر باید در یک برنامه تلوزیونی صحبت کند.




1392/11/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن