تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان: امتیاز بازی مهمی را از دست دادیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان: امتیاز بازی مهمی را از دست دادیم اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: به رغم تلاش بازیکنان، امتیاز بازی مهمی را از دست دادیم.


به گزارش ایرنا، « مجتبی تقوی » عصر یکشنبه در کنفرانس خبری با بیان اینکه از کیفیت بازی بازیکنانم در این دیدار راضی نیستم اظهار کرد: بازیکنان حساسیت بالای این دیدار را درک نکرده بودند.
وی با بیان اینکه زمان هایی که آگاهانه بازی کردیم توانستیم موقعیت های زیادی را ایجاد کنیم ، افزود: برای کسب سه امتیاز این دیدار، هجومی ترین مهره های خود را وارد زمین کردم اما گل خیلی عجیبی خوردیم و نتوانستیم آن را جبران کنیم.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان افزود: ناراحت هستم که مردم و تماشاگران ذوب آهن، ناراحت از ورزشگاه فولاد شهر خارج شدند.
وی بابیان اینکه « وظیفه دارم همه تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دهم »، گفت: این شرایط برای همه تیم ها پیش می آید اما باید تا لحظه آخر صبور بود و گناه را گردن دیگران نیانداخت.
تقوی تصریح کرد: امروز مثل بازی قبل نبودیم اما باید تلاش کنیم تا تیم را به شرایط واقعی خود برسانیم.
وی افزود: تیم فجر سپاسی شیراز، موقعیت گل نداشت اما بازیکنان ما موقعیت های زیادی را بوجود آوردند که متاسفانه آنها را به گل تبدیل نکردند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه « باید منتظر آینده بود و روند رو به رشد داشت » اظهار کرد: سه بازی دیگر باقی مانده و باید به فکر کسب امتیاز کامل از این دیدارها بود.
تقوی درباره اعتراض تماشاگران تیمش به کادرفنی گفت: تماشاگران حق دارند به این نتیجه اعتراض کنند زیرا آنها فواید مالی از فوتبال نمی برند لذا ما باید حرفه ای تر عمل کنیم تا ذهن همه بیش از این به هم نریزد.
وی با اشاره به اینکه مسوولان و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باید با تدبیر عمل کنند، افزود: باید از انجام رفتارهای احساسی پرهیز کنیم زیرا دراین شرایط، جای اشتباه برای ما وجود ندارد.
تقوی درپاسخ به این سوال که تیم ذوب آهن از بازیکنان نامدار خوبی برخوردار است و بضاعت لازم را دارد، اظهار کرد: بضاعت، اسم بازیکنان نیست و من نمی خواهم تیم خود را با تیم های دیگر مقایسه کنم اما بضاعت میزان دوندگی بازیکنان درون زمین است.
وی تصریح کرد: فکر می کنم تیم ذوب آهن در این خصوص ( دوندگی ) مشکل دارد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره بازی نکردن « مهدی رجب زاده » مهاجم شیرازی تیمش نیز گفت: رجب زاده بازیکن با اخلاق است و بازی نکردن او مقابل فجر شهید سپاسی ربطی به شیرازی بودن این بازیکن ندارد.
وی توضیح داد: این بازیکن که دچار مصدومیت شدید شده بود، بتازگی از مصدومیت رهایی یافته و تنها دو جلسه با تیم تمرین کرده است لذا به دلیل اینکه دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز، بازی فیزیکی و درگیرانه بود، نمی خواستیم با بازی گرفتن از « مهدی رجب زاده »، مصدومیت وی دوباره عود کند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر یکشنبه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه یک بر صفر مقابل فجر شهید سپاسی شیراز شکست خورد.
پ / 7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن