تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ برتر فوتبال؛ برتری فجر سپاسی مقابل ذوب آهن و تساوی سه بازی دیگر در نیمه نخست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ برتر فوتبال؛ برتری فجر سپاسی مقابل ذوب آهن و تساوی سه بازی دیگر در نیمه نخست تهران - ایرنا - نیمه نخست چهار دیدار همزمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با برتری فجر شهید سپاسی شیراز مقابل ذوب آهن اصفهان و تساوی سه بازی دیگر به پایان رسید.


به گزارش ایرنا، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران ساعت 15:30 دقیقه امروز (یکشنبه) با انجام چهار دیدار همزمان در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و اهواز آغاز شد.
در مهم ترین و حساس ترین دیدار امروز، تیم نفت تهران در ورزشگاه تختی پذیرای فولاد خوزستان است که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
گل های این مسابقه را آرش افشن در دقیقه 13 برای فولاد خوزستان و رضا نوروزی در دقیقه 24 از روی ضربه پنالتی برای نفت تهران به ثمر رساند.
نیمه نخست دیدار تیم های سایپای البرز با گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان با داماش گیلان نیز با تساوی بدون گل رقم خورد.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز در نیمه نخست دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان با گل دقیقه 15 آرمان رمضانی از میزبان خود پیش افتاد.
ورزشی (2). ** 7537 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن