تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای کشور نیازمند توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی جوانان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:
فضای کشور نیازمند توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی جوانان
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فضای کشور نیازمند توسعه مسائل فرهنگی و اجتماعی برای رفاه و آسایش اخلاقی جوانان ایران است.
به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس قائد رحمت گفت: با توجه به اینکه ایران کشوری پویا و غنی در زمینه مسائل فرهنگی است و سابقه و تمدن فرهنگی چند هزارساله دارد، تمامی نهادهای کشوری بنابر وظایف و کارکردهای خود می توانند در توسعه فرهنگی و اجتماعی جوانان موثر باشند.

نماینده مردم درود و ازنا تصریح کرد: بسیاری از جوانان ما با کسب علم و تحصیلات دانشگاهی خود
در راستای توسعه و پیشرفت فرهنگی و اجتماعی کشور گام بر می دارند. این امر نشان دهنده اشتیاق و انگیزه جوانان برای بهبود مسائل فرهنگی و اجتماعی است. با توجه به این امر می توان از خود جوانان برای ارتقای مسائل فرهنگی و اجتماعی و مشارکت فعالانه در این زمینه کمک خواست.

وی جایگاه دولت در تحکیم مبانی فرهنگی و تربیتی را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: دولت باید در مباحث تربیتی و فرهنگی نقش موثر خود را در جامعه ایفا کند. آموزش و پرورش باید از کودکی و نوجوانی آموزش های مناسب را به افراد جامعه ارائه دهد. بخش های فرهنگی و اجتماعی در کشور ما نسبت به برخی کشورهای دیگر بسیار قوی هستند و سعی ما بر این است تا در بخش هایی که عقب هستیم خود را به سطح مطلوب برسانیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی خانواده گفت: فرزندان در دامان خانواده ها پرورش می یابند و خانواده ها اولین نهادهای اجتماعی هستند که فرزندان خود را در این امر آموزش می دهند و بعد به جامعه می فرستند. هر چقدر خانواده ها بتوانند به خوبی وظایف آموزشی خود انجام دهند، جوانان ما به بالندگی بیشتری در جامعه می رسند. چرا که فرزندپروری، آموزه های دینی و مباحث فرهنگی و اجتماعی از کارکردهای نهاد خانواده در جامعه است.
 




تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن