تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین جشنواره تولید محتوای آموزشی ویژه سوادآموزان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اولین جشنواره تولید محتوای آموزشی ویژه سوادآموزان برگزار می شود یاسوج - ایرنا - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره تولید محتوای آموزشی ویژه سوادآموزان این استان به زودی در یاسوج برگزار می شود.


سید مسعود ارجمند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این جشنواره را جلب مشارکت متخصصان و مولفان کتاب های آموزشی برای ورود به عرصه تولید محتوای آموزشی به منظور تناسب سازی محتوا، نیازها، علایق و ویژگی های بزرگسالان اعلام کرد.
وی افزود: فراهم کردن زمینه چندتالیفی، بهره گیری از روش های موثر در حوزه سوادآموزی و آموزش بزرگسالان، بهره گیری از تجارب و نوآوری های آموزشی، ترویج فرهنگ ساده نویسی، تهیه محتوای ساده برای نوسوادان و کم سوادان و تولید مواد آموزشی و خواندنی ساده برای اجرای دوره تحکیم سواد از سایر اهداف برگزاری این جشنواره است.
ارجمند بیان کرد: ارایه ایده ها و الگوهای جدید در روش های سوادآموزی، تدوین محتوای آموزشی ویژه سوادآموزی به شیوه های فرد به فرد، خودآموز و تولید مواد آموزشی ساده و مفید خواندنی برای آن دسته از سوادآموختگانی که دوره سوادآموزی را گذرانده اند از محورهای اصلی این جشنواره است.
وی اظهار کرد: از متخصصان، صاحبنظران، مولفان، استادان دانشگاه، دانشجویان و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می شود در زمینه ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه و برگزاری هر چه مطلوبتر این جشنواره همکاری لازم را با معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان داشته باشند.
ارجمند عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان اسفند 92 است و به تولیدات برگزیده جوایز ارزنده ای شامل کمک هزینه سفر به حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می شود.
وی ابراز داشت: شماره تلفن 5 - 2231334 - 0741 در ساعات اداری و شماره تلفن های 09173415132 و 09171455261 نیز در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات در مورد این جشنواره است.
7535/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن