تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای شهرگرگان خواستار رفع سد معبر خیابان امام خمینی (ره) شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو شورای شهرگرگان خواستار رفع سد معبر خیابان امام خمینی (ره) شد گرگان - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر گرگان از شهردار مرکز استان گلستان، خواستار رفع سد معبر خیابان امام خمینی (ره) این شهر در آستانه سال نو شد.


به گزارش ایرنا، مهندس ˈسید محمد قدس مفیدیˈ روز سه شنبه با اشاره به اینکه خیابان امام (ره) این شهر همه ساله در آستانه سال نو و به خصوص روزهای پایانی اسفند با حجم گسترده ای از ترافیک عاملین سد معبر همراه است، افزود: متاسفانه برخی از افراد، در این خیابان پیاده‎رو را بخش‎بندی کرده و سرقفلی آن را می‎فروشند.
وی در ادامه با بیان اینکه شالوده اصلی بافت شهری در آستانه سال نو چهره آشفته ای از دستفروشی و سد معبر را به خود می گیرد، اظهار کرد: ساماندهی این موضوع نیاز به آموزش دارد که یکی از آنها، آموزش نیروهای شهرداری است.
مهندس قدس مفیدی ادامه داد: بخش دیگر این آموزش ها نیز فرهنگ سازی عمومی است که اصحاب رسانه باید در این خصوص با شهرداری همگام شوند.
همچنین رییس شورای شهر گرگان گفت: براساس گزارش ارائه شده معاون فنی و عمرانی شهرداری گرگان پل روگذر میدان شهید قندهاری این شهر ظرف 170 روز آینده به بهره برداری می رسد.
ˈناصر گرزینˈ، پل روگذر میدان شهید قندهاری را مهم ترین پروژه شهری گرگان عنوان کرد و افزود: یکی از مسائلی که در این پروژه به اجرا درآمده است، ایجاد کارخانه تولید قطعات عرشه پل بود که می‎تواند برای کل استان گلستان نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
این عضو شورای شهر گرگان یادآور شد: وقفه‎ ایجاد شده در تکمیل این پروژه به دلیل مشکلات اقتصادی بود که گریبانگیر پیمانکار این پروژه شد.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن