تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818778042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش علمی و ملی بررسی بیماری های عفونی در کرج آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش علمی و ملی بررسی بیماری های عفونی در کرج آغاز شد کرج- ایرنا- سومین همایش علمی و ملی بررسی بیماری های عفونی و روده ای ˈ آنتریک پاتوژن روزسه شنبه با حضورمتخصصان علم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج آغاز به کار کرد.


به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز دراین همایش گفت: بهبود و ارتقای روش های تشخیص بیماریهای عفونی و روده، شناخت بیشتر از پاتوژن های روده ای و راههای پیشگیری ازاین بیماری ها از اهداف این همایش است.
دکترˈمحمد حسن ناصریˈ، روشهای تشخیص و مقاومت دارویی در انتریک پاتوژن،
و بیماریهای سیستمیک،معرفی گیاهان دارویی و پروبیوتیکها برای درمان اسهال های میکروبی واپیدمیولوژی و کنترل بیماریهایی که از راه آب و مواد غذایی وارد بدن می شوند، از مباحث این همایش علمی است.
وی اظهار کرد: به رغم تلاش هایی که در زمینه پیشگیری و درمان بیماری های عفونی صورت گرفته هنوز دربسیاری از بیماریها نیاز به تلاش بیشتر وجود دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی البرزگفت: امروز انسان با دستیابی به فناوری پیشرفته برای تشخیص و درمان بیماری ها گامهای موثری برداشته ضمن آنکه حرکت های علمی در دانشگاههای جهان و ایران در این زمینه اثر گذار بوده است .
وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم در پیشگیری از بیماری ها موفق عمل کنیم نیازمند همکاری و مشارکت مردم و مسوولان دربخش های پزشکی هستیم.
درهمایش دو روزه بررسی بیماریهای عفونی و روده ای 39 مقاله به صورت سخنرانی و به صورت پوستر ارایه می شود.
حدود 149 مقاله به این همایش ارایه شده بود که 39 مقاله آنها پذیرفته شد.
بیش از یکصد محقق، استاد دانشگاه و کارشناس در این همایش علمی حضور دارند.ک/2
7411/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن