تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819586678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوای موسیقی فجر در کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نوای موسیقی فجر در کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد یاسوج - ایرنا -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوای موسیقی هفت گروه از استانهای مختلف در سومین جشنواره موسیقی فجر این استان تا سوم اسفند 92 در یاسوج طنین انداز است.


امین کمالوندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر و سومین جشنواره موسیقی کهگیلویه و بویراحمد با شرکت 70هنرمند موسیقی در قالب هفت گروه از استان های فارس، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، تهران و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
وی بیان کرد: جشنواره بین المللی موسیقی فجر همزمان با تهران برگزار شد و کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان برگزار کننده این جشنواره در کشور است.
کمالوند اظهار کرد: گروه موسیقی پرنیان و زیباگان از کهگیلویه و بویراحمد، مهرآیین از چهارمحال و بختیاری، هیرون از بوشهر، نوای سیمره از لرستان، مهتاب رو از تهران و سروش از فارس در این جشنواره اجرا خواهند داشت.
وی عنوان کرد: این جشنواره همه روزه ساعت 18 و 30 دقیقه عصر در تالار هنر مجتمع فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد واقع در میدان معلم یاسوج برگزار می شود.
کمالوند با اشاره به سومین سال میزبانی جشنواره بین المللی موسیقی فجر در یاسوج، ابراز داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای فرهنگ شنیداری مردم استان و آشنایی هر چه بیشتر آنان با موسیقی سایر استان های کشور است.
وی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره با اجرای گروه موسیقی اصیل و سنتی پرنیان به سرپرستی حسین انصاری و خوانندگی کاظم کریمی 27 بهمن در یاسوج آغاز شده و تا سوم اسفند سال جاری با اجرای سایر گروه ها ادامه دارد.
671/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن