محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1830491694
بهشتی: صدا و سیما مخاطب خود را اشتباه گرفته است
واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: بهشتی: صدا و سیما مخاطب خود را اشتباه گرفته است
جماران: سینمای دهه شصت یک انقلاب بود. انقلابی اسلامی که فیلم های حرفه ای را از حاشیه به متن منتقل کرد. به گفته سید محمد بهشتی آنچه که سینمای دهه شصت را از سینمای سال های پیش از انقلاب متمایز می کرد، تفاوت معیارهای ساخت فیلم بود. بسیاری از مفسران برجسته سینما در این باره اتفاق نظر دارند که سینمای دهه 60، همچنان پرافتخارترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران را در خود جای داده است. با بهشتی گفت و گوهای بسیاری درباره سینمای این دهه صورت گرفته است. سابقه درخشان او در بنیاد فارابی دهه 60، تصویر یکی از موفقترین مدیران سینمایی در تاریخ سینمای ایران به جای گذاشته است. اما او چند سال پیش از ورود به سینما، در صدا و سیما مسئولیت هایی همچون پخش شبکه اول، تولید سیمای جمهوری اسلامی و مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه یک را برعهده داشته است.گفت و گوی جماران با بهشتی درباره تجربه او در صدا و سیما انجام گرفته است. او در این گفت و گو از داستان بازآفرینی صداو سیما و از جوش و خروشی می گوید که با شکل گیری پرسشهایی جدید در آغاز انقلاب، دلهره و سرگیجه ای شیرین را بدل به تجربه های بزرگ در تاریخ هنر و سینمای ایران کرد.او خاطراتی جالب از امام خمینی نقل میکند که اگر در کنار خاطرات محمد هاشمی قرار گیرد؛ میتواند نشان دهد؛ راهبردهای امام خمینی در مواجهه با دنیای هنر و رسانه و نقش این راهبردها در شکل گیری سینما و صدای و سیمای دهه 60 چه بوده است.
سکوت امام خمینی در مواجه با انبوه نقدها و انتقادات از قطب زاده، این که امام خمینی به هیأت خرید تنها سفارش کرد مراقب مقدس نماها باشید و ...نکاتی است که تأمل در آن می تواند خطوط پراهمیتی را در رویکردهای امام خمینی آشکار سازد.بهشتی که می گوید بهترین سریال های تلویزیونی در همان سال ها ساخته شده اند، معتقد است صدا و سیما اکنون مخاطب اصلی برنامه ها را کارفرمایان خود می داند و به همین دلیل توجهی به سلایق مردم ندارد.
جناب بهشتی سابقه ای که پیش از انقلاب از شما سراغ داریم بیشتر سینمایی و تئاتری است، چطور شد که بعد از انقلاب وارد صدا و سیما شدید؟ البته رشته من معماری بود و به واسطه علاقه ای که به رشته های مختلف هنری داشتم، در هر کدام به شکل آماتور فعالیت می کردم. در فیلمسازی، عکاسی و شعر کوشش هایی می کردم. حضور من در صدا و سیما به دلیل درخواست مهندس میرحسین موسوی بود. ایشان 25 بهمن سال 1357 ، یعنی دو سه روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با من تماس گرفتند و من هم قبول کردم. از آن زمان در صدا و سیما فعالیت داشتم تا سال 1362 که به وزارت ارشاد رفتم. در طول این سال ها حتما دیدارهایی با امام خمینی (س) هم داشتید، هیچ یک از آنها را به یاد می آورید؟
اولین دیداری که با امام داشتم در سال 1358 بود که با برخی دوستان که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با صدا و سیما همکاری داشتند، مثل آقای فخرالدین انوار، محمدعلی نجفی، مصطفی هاشمی طباء و مهدی حجت خدمت امام رسیدیم تا انتقادات خودمان نسبت به عملکرد صادق قطب زاده را به اطلاع ایشان برسانیم. چه انتقاداتی را مطرح کردید؟
الان دقیقا خاطرم نیست که چه صحبتهایی رد و بدل شد. من هم جوان بودم و چندان در این دیدارها صحبت نمی کردم، اجازه می دادم بزرگترها صحبت کنند. اما موضوع کلی این بود که در آن زمان شرایط صدا و سیما شرایط به هم ریخته ای بود و کسانی که به تازگی وارد این سازمان می شدند انسجام لازم را پیدا نکرده بودند. در آن زمان ما که تازه انقلاب کرده بودیم انتظار رخ دادن تحولی عمیق را در صدا و سیما داشتیم. اما با توجه به گرایش سیاسی متفاوتی که در مدیریت صدا و سیما وجود داشت، میدان محدودی به نگاه ما داده می شد. در واقع ما، در آقای قطب زاده انگیزه ای برای تغییر در صدا و سیما نمی دیدیم. مشکل ما با ایشان این بود که چندان تمایلی به تحول در صدا و سیما نداشت و این مسئله را هم به طور واضح و صریح به ما اعلام نمی کرد. در حالی که ما توقع داشتیم اگر مخالف نظر ماست باید نظر خودش را ابراز کند. امام در آن دیدار چه گفتند؟
اتفاقا امام سکوت کردند و چیزی نگفتند. یکی از مسائلی که صدا و سیما در ابتدای آغاز فعالیت خود با آن درگیر بود، حضور کارکنان پیش از انقلاب بود. برخی تأکیداتی درباره تصفیه صدا و سیما داشتند، خود امام هم متذکر می شدند کسانی که فساد میکردند و بر ضد ملت سخن یا نمایشی داشتند؛ باید از صدا و سیما تصفیه شوند. (صحیفه امام، ج6، ص: 399) اما مسئله این است که آیا تنها افراد فاسد یا ضد ملت از صدا و سیما اخراج شدند؟ شما خاطرتان هست چه کسانی رفتند و چه کسانی ماندند؟
من در شورایی که به آن پاکسازی می گفتند حضور نداشتم. بنابراین از جزئیات آن نیز بی خبرم. اما هم خود امام هم فضای عمومی کشور اقتضا می کرد که چهره تلویزیون عوض شود. کسانی که به وجه نمادین یادآور شرایط قبل از انقلاب بودند، نمی توانستند در تلویزیون جمهوری اسلامی حضور داشته باشند. در واقع انقلاب رخ داده بود و بایستی تصویر رسمی جمهوری اسلامی در صدا و سیما انعکاس پیدا می کرد. بدیهی بود که در خروجی نهایی صدا و سیما تغییراتی صورت گرفت. ملاحظه ما این بود که باید چهره جدیدی که با فضای انقلاب متناسب باشد در صدا و سیما نمایش پیدا کند. بنابراین از لحاظ سلبی یکی از نکاتی که مدنظر بود این بود که تصویری که یادآور شرایط پیش از انقلاب است حضوری در صدا و سیما نداشته باشد. جامعه چنین چیزی را نمی پذیرفت. از لحاظ ایجابی نیز باید حرفها و نکاتی طرح می شد که پیش از این کمتر سابقه داشت. شما از نوع برنامه هایی که در صدا و سیما پخش می شد این را می فهمید که تأکید ما بر فرهنگ خودمان بود. برای مثال اگر قرار بود سریال داستانی بسازیم، «سربداران» می ساختیم. حتی اگر سریال غیرجدی هم می ساختیم نتیجه کارمان سریال «مثل آباد» می شد که رجوع به ادبیات و تمثیل های فارسی بود. به این معنی که در کارهای ما نوعی بازگشت به خویش را می توان دید. بنابراین روحیه حاکم بر صدا و سیما توجه به فرهنگ ایرانی بود. همین تجربه ها بعدها راهنمای ما در سینما شد. یعنی کارکنان بخش تولید اخراج نشدند؟
من خاطرم نیست که در بخش تولید ما کسی را کنار گذاشته باشیم. بسیاری از کسانی که از قدیم فعال بودند ماندند و مشکلی هم با هم نداشتیم.
برخی از این افراد در حال حاضر جزو سینماگران برجسته کشورمان هستند، برای مثال آقای بزرگ نیا، رخشان بنی اعتماد و پوران درخشنده که آن زمان در گروه کارگردانی فعال بودند. همه این افراد زمینه را برای فعالیت فراهم دیدند و کار خودشان را ادامه دادند.
البته افرادی کنار گذاشته شدند؛ اما به شکل نمادین، کسانی که چهره شان نمایانگر فضای قبل از انقلاب بود؛ مثلا طرف مجری بود که با تحولات شکل گرفته؛ طبعا نمیتوانست در صدا و سیما حضور داشته باشد. بسیاری از این افراد خودشان صدا و سیما را ترک کردند. یادتان هست اولین برنامه ای که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی تولید شد چه بود؟
من در سال های ابتدایی حضور در صدا و سیما در گروه پخش بودم. خاطرم هست که تا ماه ها در تلویزیون تولیدی صورت نمی گرفت. در واقع ما دچار سرگیجه بودیم. بنابراین، بیشتر برنامه هایی که پخش می کردیم، زنده و بیشتر هم سخنرانی هایی بود که در مکان های دیگر صورت می گرفت. بعد از مدتی گروه کوچکی تشکیل دادیم که از تصاویر موجود و موسیقی برنامه هایی را تولید می کرد. بعد از آنکه گروه تولید شکل گرفت، بخش های مختلفی از جمله اقتصاد، سیاست، ایرانشناسی، سرگرمی و کودک شکل گرفتند. هر گروهی برنامه ریزی هایی داشت و به مرور بر تعداد تولیدات صدا و سیما می افزود. یادم هست که برای مثال گروه کودک کار خود را با کارتون هایی که موجود بود آغاز کرد و برنامه زنده ای هم داشت. اما به تدریج خودش سراغ تولید رفت و یکی از اولین تولیدات این گروه «محله برو بیا» بود. در گروه فیلم و سریال نیز «مثل آباد» را داشتیم.یکی از تولیدات قابل افتخار صدا و سیما در آن دوران سریال طنز «خانه آقای حقدوست» بود، فیلمی سیاه و سفید و صامت که به کارگردانی و نویسندگی «محمود سمیعی» تولید شد. به تدریج گروه سیاسی برنامه های هفتگی را آغاز کرد و گروه سرگرمی نیز اولین مسابقات بعد از انقلاب را نمایش داد. شما از سرگیجه صحبت کردید. آیا این سرگیجه به دلیل نبود افراد کارشناس در تولید برنامه های تلویزیونی بود؟
صدا و سیما از لحاظ بدنه قوت بسیاری داشت. یعنی افراد متخصصی که پیش از انقلاب پرسنل صدا و سیما بودند تجربیات بسیار ارزشمندی داشتند که به فعالیت خود ادامه دادند. علاوه بر این افراد، گروه دیگری از نیروهای جوان از بیرون صدا وسیما با سابقه سینمای آزاد یا جوان مثل کیومرث پوراحمد و کیانوش عیاری این فرصت را مغتنم شمردند و برای تولید فیلم وارد صدا و سیما شدند. برخی جوانان هم سابقه ای نداشتند. خاطرم هست که به همت آقای انوار دوره هایی در «تل فیلم» برای آموزش فیلم سازی برگزار شد تا دانشجویانی که علاقمند به فعالیت بودند آموزش ببینند. از بین شرکت کنندگان آن دوره ها هم، فیلمسازان بزرگی مثل کمال تبریزی شکل گرفتند. در واقع جوش و خروشی شکل گرفته بود اما در عین حال برایش روشن نبود که باید چه کند؟ همه ما نیازمند آزمون و تجربه بودیم. ما باید زبان بیان حرفهای تازه را می آموختیم و در این راه نیز نیازمند تمرین بودیم. همین مسئله منجر به سرگیجگی میشد. بسیاری از افراد حرفه ای نیز در این دوره مثل آماتورها رفتار میکردند چرا که وارد عرصه جدیدی شده بودند. این سرگیجه سرگیجه خوبی بود چرا که ما با پرسشی مواجه بودیم که برای رسیدن به جواب آن تشنه بودیم. بنابراین ناچار بودیم برای رسیدن به آب به مکان های مختلفی سر بکشیم. به جز دیداری که به آن اشاره کردید، دیدار دیگری هم با امام داشتید؟
بله بعدها که در پخش شبکه اول و تولید فیلم و سریال مشغول بودم ملاقات هایی با امام داشتیم. یکی از دیدارهای خصوصی من با امام در سال 1361 و در زمان ریاست آقای محمد هاشمی رخ داد. در آن زمان ما در گروه فیلم و سریال تصمیم گرفته بودیم تیمی را برای خرید فیلم به خارج از کشور بفرستیم. آقای هاشمی توضیحاتی در این باره به امام داد و بعد از امام خواست اگر نکته ای مدنظرشان است بفرمایند که تیم موردنظر رعایت کنند. امام فرمودند نکته ای نیست، فقط حواستان به مقدسین باشد. منظور ایشان از مقدسین، برخی از روحانیون منتقد صدا و سیما بود؟نه فقط! منظورشان این بود که چیزهایی که مقدسین روی آنها حساسیت دارند در فیلمها نباشد. به این معنی که از جانب خودشان حساسیتی نداشتند. امام مصداق چیزهایی را که مقدسین نسبت به آنها حساسیت نشان می دادند برای شما مشخص کردند؟
نه خیلی کلی صحبت کردند. انتقاداتی که به صداو سیما می شد، چه تأثیری بر برنامه ها داشت. چطور نظارت بر پخش شکل گرفت و صدا و سیما چطور راه خودش را در پخش پیدا کرد؟
بسیاری از افراد در آن زمان صدا و سیما را حرام می دانستند و فقط اخبار را نگاه می کردند. اما در بین آرای فقهی آنچه که برای ما اهمیت داشت، نظر امام بود. اما برخی موارد وجود داشت که برای ما مسئله ساز میشد. مثلا فردی از قول امام عنوان کرده بود که موسیقی حرام است. همین مسئله برای ما چالش بزرگی شد که اگر موسیقی حرام است در صدا و سیما چه کنیم؟ باید سکوت برقرار کنیم؟ آقای صانعی برای توضیح فتوای امام به صدا و سیما آمدند و توضیحاتی درباره تفاوت مصداق موسیقی حرام و غیر حرام از نظر امام دادند که مشکل را برای ما حل کرد. اما اعتراض به تلویزیون به همین بحث ها محدود نبود. یکی از مشکلات ما اعتراض های سیاسی بود. خاطرم هست که در ماه های ابتدایی فعالیت بنده در صدا و سیما همه گروههای سیاسی توقع داشتند صدا و سیما برنامه های آنها را ضبط کند و نمایش دهد. این درحالی بود که صدا و سیما واحدهای سیار کمی داشت و به طور کلی این توانایی را نداشت. اگر در صدا و سیما حرفی زده میشد که به مذاق یکی از گروههای سیاسی خوش نمی آمد، اعتراض ها صدا و سیما را تحت فشار قرار می داد. در واقع روزی نبود که ما نسبت به یک برنامه سیاسی انتقاد و اعتراض نداشته باشیم. یکی از مسائلی که امام نیز بسیار بر آن تأکید داشتند، آموزنده بودن برنامه های صدا و سیما و تأکید ایشان بر دانشگاه بودن این سازمان است. آیا این تأکید، منجر به این نمی شد که به سرگرم کننده و جذاب بودن برنامه ها توجه کمتری صورت گیرد و آیا بر سر سرگرم کننده بودن برنامه ها هم انتقاداتی نسبت به عملکرد صدا و سیما وجود داشت؟
در عالم واقع این مسئله برای ما یک چالش بود. یک عده صدا و سیما را با منبر اشتباه گرفته بودند و معتقد بودند اگر ما فقط مباحث دینی را در صدا و سیما مدنظر قرار دهیم، بسیار موفق خواهیم بود. عده ای دیگر نیز صدا و سیما را تنها در جهت ایجاد سرگرمی می دیدند و نقش دیگری برای آن قائل نبودند. صدا و سیما در حقیقت هیچ یک از این ها نیست و همه این ها هست. یعنی تلویزیون و رادیو، هم باید جذابیت داشته باشند و بتوانند مخاطبان مختلف را بدون اینکه اجباری داشته باشند، پای خود بنشاند؛ و هم این که آموزنده باشند و ته کیسه بیننده و شنونده چیزی بگذارد. ترکیب این دو با یکدیگر کار مشکلی بود. در گیرودار کشمکش میان گروه هایی که طرفدار تعلیمی بودن صدا و سیما بودند و کسانی که روی سرگرم کننده بودن تأکید داشتند؛ کار کردن و راضی کردن این دو گروه کار سختی بود. در مورد تأکید امام بر آموزنده بودن هم باید بگویم که در سالهای اول صدا و سیما مرتبا با صدا و سیمای قبل از انقلاب مقایسه می شد. در مورد تأکید امام بر آموزنده بودن برنامه ها و نسبتی که بر این اساس بین سرگرم کننده بودن برنامه ها و آموزنده بودن آن ها برقرار کردید چطور؟
تأکیدات امام در مقابل فضایی که پیش از انقلاب در صدا و سیما وجود داشت شکل می گرفت و به این دلیل بود که صدا و سیمای پیش از انقلاب اهمیتی برای مسائل آموزنده قائل نبود. بالاخره صدا و سیما ده سال در زمان حیات امام کار می کرد و اگر مغایرت جدی ای با نظرات ایشان وجود داشت، ابراز می کردند. حتی در مواردی، برخی نظر امام را تفسیر به رأی می کردند، اما امام می گفتند نظر من این نیست. برای مثال در مورد سریال پاییز صحرا که نسبت به نوع پوشش خانم ها ایراد گرفتند، در حالی که امام گفتند پخش سریال مسئله ای ندارد. به خصوص که ما می دانستیم امام شنونده و بیننده برنامه ها هستند و اگر خطایی بود انعکاس می دادند. خاطرم نیست که امام در آن سال ها چیز غیرمتعارفی از صدا وسیما مطالبه کنند، در حالی که ما از بیرون با نظراتی مواجه می شدیم که ما را مستأصل میکرد. مثلا به پخش مسابقات فوتبال و کشتی ایراد می گرفتند. همان موقع من به شوخی به دوستان می گفتم اگر بخواهیم اینگونه پیش برویم مستند حیوانات هم نباید پخش کنیم، چرا که حیوانات عریان هستند. اما امکانی که برای ما در صداوسیما فراهم بود حضور امام بود. برای این که ما به سرعت این موارد را به امام ارجاع می دادیم و مسئله را حل می کردیم. این تعادل بالاخره برقرار شد یا خیر؟
همیشه این قاعده وجود دارد که زمانی که رهبران یک کشور مطلبی را می گویند؛ یک عده سعی میکنند عمیق حرف او را بفهمند و سرلوحه کار خود قرار دهند، اما گروهی دیگر با این مسئله سطحی برخورد می کنند. در این شرایط است که جوامع دچار افراط و تفریط می شوند. در آن روزگار هم، نوع نسبت فعالان صدا و سیما با امام نسبت بسیار صمیمانه ای بود و همه تلاش می کردند که حرف امام را بفهمند. نکته ای در این جا به نظرم می رسد که باید بگویم. زمانی ما متوجه این هستیم که ما رسانه ای داریم که مخاطب آن مردم هستند. پس مردم باید به آن اعتماد کنند، پای آن بنشینند و تحت تأثیر ان قرار گیرند. اگر چنین دیدی نسبت به رسانه داشته باشیم؛ متعادل عمل می کنیم. اما زمانی که مسئله مهم یک رسانه موجودیت خودش باشد، مخاطب رسانه را کارفرما می داند. بنابراین به دنبال آن است که کارفرمایان خود را راضی نگه دارد، نه مردم را. یعنی فکر می کنند با برداشت افراط و تفریطی از سخنان مقام معظم رهبری یا دیگران کار خود را خوب انجام دهند در حالی که اساسا مخاطب را جا به جا کردند. به همین دلیل برایشان علی السویه است که مردم تلویزیون تماشا کنند یا نکنند، می خواهند کسانی را که می توانند با ایرادهایی که به برنامه ها می گیرند، موقعیت مدیریتیشان را متزلزل کنند راضی نگه دارند. در آن زمان اما به مخیله ما خطور نمیکرد که مخاطب ما امام هستند.
سه شنبه, 29 بهمن 1392 ساعت 12:00
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]
صفحات پیشنهادی
بازهم صدا وسیما و پاس گلی تازه به منتقدان خود
بازهم صدا وسیما و پاس گلی تازه به منتقدان خودرضا مدنیتاریخ انتشار چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲ ۵۰ هنوز حواشی مصاحبه تلوزیونی رئیس جمهور و مسائل مربوط به دستور ضرغامی مبنی بر پخش نشدن صحبت های روحانی تمام نشده بود که تلوزویون بازهم حاشیه جدیدی را این بار برای جشنواره فجر رقم زتوهین صدا و سیما به شعور مخاطبان، هنرمندان و سینماگران
توهین صدا و سیما به شعور مخاطبان هنرمندان و سینماگران وبلاگ > رستمی محمدرضا - کسانی که از شبکه نمایش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شاهد پخش مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر بودند یکی از به یاد ماندنیترین رویکردهای رسانه ملی را دیدند رویکردی که بی شک باید ثبت وخباز: اشتباه صدا و سیما اولین بار نبود امیدوارم آخرین بار باشد
خباز اشتباه صدا و سیما اولین بار نبود امیدوارم آخرین بار باشد معاون تقنینی معاون پارلمانی رییس جمهوری درباره به تاخیر انداختن گفت و گوی تلویزیونی رییس جمهوری با مردم اظهار کرد نمی توان گفت این نخستین اشتباه صدا و سیما بود اما امیدوارم آخرین اشتباه این سازمان باشد آفتاب  توهین صداوسیما به شعور همه مخاطبان
توهین صداوسیما به شعور همه مخاطبان مگر محمدمهدی عسگرپور سیدجمال ساداتیان مصطفی کیایی محسن دارسنج و چه حرفهایی زدند که صدا و سیما باید آنها را سانسور میکرد آ محمدرضا رستمی نوشت کسانی که از شبکه نمایش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شاهد پخش مراسم اختتامیه جشنواره فیلمواکنش روحانی به رفتار صداوسیما در تأخیر پخش گفتوگوی زنده خود
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲ ۵۳ رئیسجمهور در ابتدای گفتوگوی زنده تلویزیونی خود در شبکه یک سیما که با یک ساعت و نیم تأخیر و با حضور دو تن از مجریان صداوسیما پوریامین و روحانینژاد آغاز شد از مردم به خاطر اینکه مدت مدیدی پای تلویزیون منتظر این برنامه ماندند تشکر کرد به گزارش خنامه مشاور روحاني به صدا و سيما: اصرار بر خلق مشاور را نمي توان اشتباهی عادی تلقي کرد
نامه مشاور روحاني به صدا و سيما اصرار بر خلق مشاور را نمي توان اشتباهی عادی تلقي کرد نماينده قوه مجريه در شوراي نظارت بر صدا و سيما با ارسال نامه اي به عزت الله ضرغامي از اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه کردن وي با هيئت همراه رئيس جمهور در داووس و در نهايت نقد پوشش ايشان انتقاد کمعاون آموزشی دانشکده صدا و سیمای قم: «مهمان داریم» توجه خانوادههای شهدا را به خود جلب کرد
معاون آموزشی دانشکده صدا و سیمای قم مهمان داریم توجه خانوادههای شهدا را به خود جلب کردمعاون آموزشی دانشکده صدا و سیمای قم گفت فیلم مهمان داریم از سری فیلمهای جشنواره فجر از فیلمهایی بود که مورد توجه قشر مذهبی جامعه و خانوادههای شهدا قرار گرفت به گزارش خبرگزاری فارس از قم حآذر منصوری: صداوسیما عملکرد جناحی خود را به رخ کشید
آذر منصوری صداوسیما عملکرد جناحی خود را به رخ کشید افراطیون برای ضربه زدن به دولت روحانی برنامههایی را در دستور کار دارند هجوم مردم به مراکز توزیع سبد کالا از تبعات بیتدبیرهای دولت قبل است رویکرد دولت روحانی در مواجه با نقدهای مجلس قابل مقایسه با رویکرد احمدینژاد نیست صدا ودستیار ویژه رییس جمهور: نامه ضرغامی به هیات نظارت بر صداوسیما برای تطهیر عملکرد خود است
اختصاصی دستیار ویژه رییس جمهور نامه ضرغامی به هیات نظارت بر صداوسیما برای تطهیر عملکرد خود است تهران-ایرنا- دستیار ویژه رییس جمهوری علت تاخیر در پخش زنده گفت و گوی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری را مخالفت رییس صدا و سیما با حضور مجری دوم بیان کرد و گفت نامه ضرغامی به هیات نظارصدا و سیما به جای سریالهای بی مخاطب برای پیشگیری از سوختگی برنامه بسازد گلایه های رئیس تنها بیمارستان سوختگی ک
صدا و سیما به جای سریالهای بی مخاطب برای پیشگیری از سوختگی برنامه بسازدگلایه های رئیس تنها بیمارستان سوختگی کشور از بیپولی واردات میلیاردی ترقه از چین به نام چهارشنبه سوریرئیس بیمارستان شهید مطهری خطاب به مسئولان صدا و سیما گفت اگر برای جان انسانها ارزش قائل هستید باید به جای سندا سپانلو: صداوسیما موافق حضورم در مصاحبه رئیسجمهور بود، خودم نپذیرفتم
تاریخ انتشار 21 بهمن 1392 ساعت 12 14 | شماره خبر 1378284048361251850 سپانلو تأکید کرد من فکر میکنم هیچ مجری گوینده و هر کسی که در تلویزیون کار کرده باشد وجود ندارد که دلش نخواهد در گفتوگو با سران سه قوه شرکت کند ندا سپانلو با تاکید بر این که همکاریاش را بواکنش روحانی به رفتار صدا وسیما در تاخیر پخش گفتوگوی زنده خود
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳ ۰۰ دقایقی پیش گفتوگوی زنده رییس جمهور با مردم با وقفهای بیش از یک ساعته با حضور دو تن از مجریان صداوسیما پوریامین و روحانی نژاد آغاز شد و رییس جمهور نیز در ابتدای سخنان خود از مردم به خاطر اینکه مدت مدیدی پای تلویزیون منتظر این برنامه ماندند تشکر کمحبوبترین مجری صداوسیما چه بر سر خودش آورد؟
نامه نیوز بررسی می کند محبوبترین مجری صداوسیما چه بر سر خودش آورد حسینی در دهه هشتاد عملا سوپر استار اجرا بود و حضورش در هر برنامه ای تضمین پر بیننده شدن آن را به همراه داشت از شو های تلویزیونی و مناسبتی گرفته تا مسابقات حضوری و تلفنی به گزارش نامه نیوز - خیلی دور نبود زمانیانیمیشن تازه سینما «حیوانات خانگی» صداهای خود را پیدا کردند
انیمیشن تازه سینماحیوانات خانگی صداهای خود را پیدا کردندانیمیشن کامپیوتری حیوانات خانگی صداپیشههای خود را پیدا کرد این کمدی اکشن خانوادگی توسط تهیهکنندگان فیلم موفق من نفرت انگیز تهیه خواهد شد به گزارش خبرگزاری فارس کوین هارت و لوئیس سیکی و اریک استون استریت صداهای خود را بطبق قانون اساسی جز صدا و سیما هیچ کس نمی تواند شبکه راه اندازی کند
نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما طبق قانون اساسی جز صدا و سیما هیچ کس نمی تواند شبکه راه اندازی کند تهران - ایرنا - نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما گفت طبق قانون اساسی جز صدا و سیما هیچ کس نمی تواند شبکه راه اندازی کند و راه اندازی شبکه از سوی دیگر اشخاص کذب محض است رمضمدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس مطرح کرد لزوم جابجایی مسیر راهپیمایی در شیراز
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس مطرح کردلزوم جابجایی مسیر راهپیمایی در شیرازمدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت تغییر مسیر راهپیمایی در شیراز موجب پوشش وسیع این یومالله در صدا و سیما میشود زیرا مسیر فعلی مشکلاتی را ایجاد کرده است به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز معاون سیاسی امنیتیبررسی دستاوردهای فنی صداوسیما در شبکه چهار
بررسی دستاوردهای فنی صداوسیما در شبکه چهاربرنامه به توان 4 امروز با موضوع دستاوردهای فنی سازمان صدا و سیما در امر سیگنال رسانی روی آنتن میرود به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس برنامه به توان 4 شبکه چهار سیما با هدف تشریح فعالیتهای معاونت توسعه و فناوری رسانه در راستای سی-
اجتماع و خانواده
پربازدیدترینها