تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر ساوه برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهر ساوه برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می شود ساوه- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری ساوه گفت: فعالیت واحدهای مختلف این مجموعه به منظور آماده سازی شهر ساوه برای استقبال از مسافران نوروزی آغاز شد.


ˈمحمد حسن افشاریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال نخستین جلسه ستاد نوروزی در خصوص چگونگی خدمات رسانی به میهمانان نوروزی در این مجموعه برگزار شد.
وی بیان کرد: بستر مناسب برای رفاه حال میهمانان در ایام نوروز فراهم می شود و برای تحقق این مهم پاکسازی و زیباسازی سطح شهر آغاز شده است.
وی رنگ آمیزی جداول، کاشت گل، نظافت معابر، آذین بندی شهر با پرچم های رنگی و ریسه لامپ، چاپ ویژه نامه پیک نوروزی شهر و معرفی جاذبه های گردشگری و توزیع بین مسافران، آسفالت و لکه گیری معابر شهری را بخش از این اقدام ها عنوان کرد.
افشاری، آماده سازی مراکز ورزشی، تفریحی و مذهبی، محل اسکان مسافران نوروزی، لایروبی کانال های سطح شهر، برپایی سفره هفت سین در میادین شهر و استقرار ایستگاه نوروزی در ورودی شهر را از دیگر برنامه های در دست اقدام برای استقبال از مسافران نوروزی عنوان کرد.
وی اظهار کرد: همچنین در مدت باقی مانده تا ایام نوروز مراکز اسکان و استراحتگاه های عمومی، کشتارگاه ها و مراکز عرضه دام، مراکز معاینه فنی خودروها و سرویس های بهداشت عمومی سطح شهر مورد بازدید قرار خواهند گرفت.
وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش های در حال انجام زمینه رفاه حال مسافران نوروزی به این شهر به نحو مطلوبی فراهم شود.ک/3
7338/686
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن