تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812855857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دادگستری زرند: امنیت جامعه مرهون تلاش بی وقفه مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دادگستری زرند: امنیت جامعه مرهون تلاش بی وقفه مسوولان است زرند - ایرنا - رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: امنیت و آسایش جامعه مرهون تلاش های بی وقفه همه مسوولان نظام است.


به گزارش ایرنا، ˈمهدی جعفریˈ شامگاه دوشنبه به همراه دادستان و قضات دادگستری شهرستان زرند با حضور در فرمانداری با ˈحبیب اله خنجریˈ فرماندار جدید زرند دیدار کرد و افزود: خوشبختانه در شهرستان زرند با اعمال سریع و دقیق قانون، کمترین مشکلات را در زمینه ناهنجاری های اجتماعی داشته ایم.
وی بر ضرورت ادامه روند همدلی، همکاری و تعامل دستگاه های مختلف تاکید و بیان کرد: هماهنگی و تعامل دستگاه های مختلف نتایج و آثار مثبتی در جامعه دارد.
دادستان عمومی و انقلاب زرند هم گفت: امید است بیش از گذشته با تعامل، همدلی و همکاری دستگاه های مختلف شاهد تحول در شهرستان زرند باشیم.
علی میرزابیگی افزود: نیاز است در جامعه به سمتی برویم و در مسیری حرکت کنیم که نتیجه آن آرامش مردم باشد.
فرماندار زرند نیز در این دیدار از خدمات رییس دادگستری، دادستان و همکارانشان در جهت رفع مشکلات مردم و تعامل نزدیک با دستگاه های اجرایی قدردانی کرد.
حبیب اله خنجری، تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی و قضایی را موجب ایجاد آرامش و آسایش بیش از پیش در جامعه دانست و گفت: فرمانداری و مسئولان اجرایی در تمامی بخش ها، همراه و همگام با دادگستری بوده و تمام تلاش خود را برای حل و فصل مسائل شهرستان انجام خواهند داد.
وی تصریح کرد: قضات دادگستری شهرستان زرند نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصـی داشتـه و این حساسـیت ریـشه در دادخواهی و حق طلبی آنـان دارد.ک/2
7434/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن