تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819094329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ظرفیتهای لازم برای برگزاری همایش علمی و پژوهشی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان محمدی اعلام کرد:
استفاده از ظرفیتهای لازم برای برگزاری همایش علمی و پژوهشی
زنجان -خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: باید از ظرفیتهای استان زنجان در زمینه برگزاری سومین همایش علمی پژوهشی "منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی" از سری برنامه های دوازدهیمن جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) استفاده شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه شورای پژوهش اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی , مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری زنجان , واساتید دانشگاه واعضای شورای پژوهش با محوریت موضوع و بررسی نحوه برگزاری سومین همایش علمی _ پژوهشی "منزلت خانواده و سبک زندگی" در فرهنگ رضوی از سری برنامه های دوازدهیمن جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه جعفر محمدی, معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان,  با یبان اینکه "منزلت خانواده و سبک زندگی " در تمام جهان دارای اهمیت اساسی است, افزود: آنچه که  در تولید مقالات علمی _ پژوهشی در زمینه "منزلت خانواده و سبک زندگی " اتفاق می افتد تولید علم برای انسان هدف اصلی خواهد بود.

محمدی روش تحقیق موضوعات را در مقالات مرتبط با "منزلت خانواده و سبک زندگی "در درج  ونگارش مقالات علمی _ پژوهشی باکیفیت را در این راستا مهم ارزیابی کرد واظهار داشت: در این زمینه باید از روشهای استفاده شود که با تحلیل وتفسیر موضوعات همراه باشد.

معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه آشنایی با موضوعات مقالات را در این زمینه "منزلت خانواده و سبک زندگی"  را نیازمند زمان بیشتر برای ارائه این مقالات با موضوعات قوی را بسیار موثر د راین راستا برشمرد. 1500 دانش آموز در مسابقات مرحله منطقه ای زنجانرود شرکت کرده اند این مسابقات در دو بخش گروهی شامل نمایش، سرود، مطالعه و تحقیق و در بخش انفرادی نیز شامل هنرهای دستی، تجسمی و کتابخوانی برگزار می شود که بیش از هزار و 500 نفر شرکت کرده اند . در اولین روز مسابقات دانش اموزان در رشته های مختلف اذان و نماز و رشته های قرآنی زیر نظر داوران به رقابت پرداختند .

به منظور توجه به استعدادهای فرهنگی دانش آموزان و هدایت انگیزه آنان با عنایت به توانمدی و علاقمندی، آئین افتتاحیه مسابقات فرهنگی و هنری مرحله منطقه ای با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش زنجان رود ، روزیکشنبه 28 بهمن ماه درمحل دبیرستان استاد شهریار نیک پی برگزار شد.  رئیس آموزش و پرورش زنجانرود، در این مراسم، طی سخنانی در جمع دانش آموزان شرکت کننده مسابقات فرهنگی و هنری ،گفت : در این مسابقات دانش آموزانی شرکت می کنند که از نظر تحصیل و علم آموزی و حتی مسائل دینی و اعتقادی موفق اند. اکبر احمدی افزود : این مسابقات در دو بخش گروهی شامل نمایش، سرود، مطالعه و تحقیق و در بخش انفرادی نیز شامل هنرهای دستی، تجسمی و کتابخوانی برگزار می شود.  


۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن