تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819985463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش آزاد در سراشیبی سقوط


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ارتش آزاد در سراشیبی سقوط
گروه موسوم به ارتش آزاد با برکناری "سلیم ادریس" از ریاست ستاد مشترک،"عبدالاله البشیر" را جایگزین وی کرد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، محمد الفاتح سخنگوی رسانه ای سابق ارتش آزاد، اظهار داشت: عبدالاله البشیر که فرزندش را در جنگ سوریه از دست داده، اهل قنیطره است و از زمان جدا شدن از ارتش سوریه، همچنان در این کشور به سر می برد.

فاتح درباره انتخاب البشیر به ریاست ارتش آزاد به خبرگزاری آسیا گفت: هسته مرکزی ارتش آزاد مانند یک خودروی از کار افتاده است و برای راه اندازی این خودرو باید آن را تعمیر کنیم، نه این که راننده اش را تغییر دهیم.

وی گفت: این مجموعه به پایان کار خود نزدیک شده و هیچ کس نمی تواند آن را احیا و اشتباهات چند ماه گذشته سرکرده های آن را اصلاح کند.

سخنگوی سابق ارتش آزاد درباره شخصیت ریاست جدید این گروه گفت: من با وجود این که دو سال در ارتش آزاد فعالیت داشته ام، شناختی از البشیر ندارم اما یکی از افرادی که وی را خوب می شناسد، اظهار داشت که البشیر فردی جنگجو است و تمایلی به ظاهر شدن در عکس و فیلم ندارد.

فاتح در ادامه به واکنش ادریس به برکناری از ریاست ارتش آزاد اشاره کرد و گفت: وی به سادگی برکناری خود را پذیرفت، زیرا خوب می داند که در اجرای ماموریت های خود شکست خورده است.





تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن