تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش همگانی و مدیریت سوانح مبتنی بر جامعه رویکرد اصلی هلال احمر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آموزش همگانی و مدیریت سوانح مبتنی بر جامعه رویکرد اصلی هلال احمر است کاشمر - ایرنا - مدیر عامل هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: آموزش همگانی و مدیریت سوانح مبتنی بر جامعه رویکرد اصلی هلال احمر است.


به گزارش ایرنا، سید مجتبی احمدی روز دوشنبه در مراسم تحلیف پیشاهنگان عضو هلال احمر کاشمر با اشاره به آسیب پذیری مردم در برابر حوادث و سوانح افزود: آسیب پذیری مقوله ای جدی است و ما را مکلف می کند به عنوان اعضا، جوانان، امدادگران و خانواده بزرگ هلال احمر برای کاهش خطرات و آسیب های جامعه تلاش کنیم.
وی بر تربیت نیروهای توانمند و فهیم برای پاسخگویی در اسرع وقت به سوانح و حوادث تأکید کرد و گفت: فرهنگ خود امدادی از دیگر رویکردهای هلال احمر است.
وی از اجرای طرح ملی مسافرین نوروزی در آستانه سال جدید خبر داد و افزود: این طرح با شعار ایمنی و سلامت توسط داوطلبان، مربیان مهدها ، دانش آموزان و دانشجویان عضو هلال احمر اجرا می شود.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی نیز در این مراسم، هلال احمر را یک نهاد فرهنگی دانست و گفت: هلال احمر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با خطر پذیری در شرایط حساس و بحرانی در میدان عمل، از خود گذشتگی را نهادینه می کند.
حجت الاسلام اسدی افزود: افتخار هلال احمر این است که سرمایه هایی از نسل خردسال را درکنار سایر اقشار تربیت می نماید.
وی گفت: این سازمان سرمایه های عظیم اخلاقی، علمی و معنوی از مردم، جوانان و داوطلبان را در اختیار دارد که می تواند در شرایط بحرانی و خاص که به دلیل قهر طبیعت و حوادث غیر مترقبه روی می دهد، تسکین دهنده آلام بشری باشد.
وی اظهار داشت: خدمت رسانی توسط اعضای هلال احمر متاثر از فرهنگ دینی و مکتب ما و نظام مقدس اسلامی است که فرهنگ ساز تفکر ایثار و رشادت و پایمردی می باشد.
حجت الاسلام اسدی افزود: باید تلاش کنیم فرزندان عضو هلال احمر منادی وحدت باشند و به عنوان سربازان ولایت فقیه به نظام جمهوری اسلامی خدمت کنند./2
7497 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن