تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820099318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص جهانی سهام رکورد زد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شاخص جهانی سهام رکورد زد تهران - ایرنا - شاخص جهانی سهام روز دوشنبه رکورد زد و از بالاترین مقدار خود در سه هفته و نیم اخیر عبور کرد.


به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از رویترز، اخبار مربوط به وام دهی بانک های چینی از نگرانی سرمایه گذاران در مورد کاهش نرخ رشد اقتصادی جهان کاست و موجب بالا رفتن شاخص جهانی سهام شد.
این در حالی است که به دلیل کاهش تولید کارخانه ای آمریکا، ارزش دلار کاهش یافت و از پایین ترین سطح خود در شش هفته اخیر نیز کمتر شد.
براساس گزارش اقتصادی که خبر آن دیروز (یکشنبه) منتشر شد، در ماه ژانویه (11 دی تا 11 بهمن) بانک های چین در دادن وام رکورد زدند و حجم وام اعطایی آنها در چهار سال اخیر بی سابقه بوده است.
افزایش وام دهی به معنی این است که رشد اقتصادی دومین اقتصاد جهان احتمالا کاهش نخواهد یافت.
پس از آنکه جمعه گذشته آمارها نشان داد تولید کارخانه ای آمریکا در ماه ژانویه به طور غیرمنتظره ای کاهش یافته است، شاخص دلار که تغییرات نرخ برابری این ارز در برابر ارزهای اصلی (ین ژاپن، فرانک سوییس، دلار کانادا، کرون سوئد، پوند انگلیس و یورو) را اندازه می گیرد، از کمترین سطح خود در شش هفته اخیر نیز پایین تر رفت.
اندازه شاخص دلار در ساعت 07:24 امروز به وقت گرینویچ 80.07 و هر یورو معادل 1.3704 دلار آمریکا بود.
شاخص جهانی ام.اس.سی.آی سهام که تغییرات شاخص بازار سهام 45 کشور جهان را ثبت می کند روز دوشنبه سه دهم درصد بالا رفت و به بالاترین سطح خود در 3.5 هفته اخیر رسید. شاخص بازار سهام اروپا نیز همین رکورد را ثبت کرد.
اقتصام(6)1063**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن