تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه هزار و 100 معلول در رفسنجان زیر پوشش بهزیستی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه هزار و 100 معلول در رفسنجان زیر پوشش بهزیستی هستند رفسنجان - ایرنا - رییس اداره بهزیستی رفسنجان گفت: سه هزار و 100 معلول زیر پوشش این نهاد هستند و 470 زن بی سرپرست یا بدسرپرست نیز از خدمات بهزیستی بهره می گیرند.


ˈعباس بلندیˈ روز دوشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید بهزیستی رفسنجان در گفت و گو با ایرنا افزود: خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و شنوایی سنجی به معلولان زیر پوشش بهزیستی رفسنجان ارایه می شود.
وی اضافه کرد: مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست نیز در رفسنجان 26 کودک را نگهداری می کند و مرکز توانبخشی روزانه به بیش از هزار معلول ذهنی خدمات ارایه می دهد.
رییس اداره بهزیستی رفسنجان اظهار کرد: خدماتی از جمله کمک هزینه ازدواج، پرداخت مستمری، خدمات اشتغال و مسکن نیز به مددجویان ارایه می شود.
وی درباره احداث ساختمان بهزیستی رفسنجان گفت: از سال 88 عملیات احداث این ساختمان سازی آغاز و با زیربنای 430 مترمربع احداث شد.
وی اظهار کرد: سه میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در این طرح هزینه شده است.
بلندی، تصریح کرد: این اداره دارای 35 نیروی انسانی است و خدماتی شامل توانبخشی، امور پیشگیری و روانشناسی را به معلولان و افراد زیر پوشش ارایه می دهد.
ساختمان جدید اداره بهزیستی رفسنجان با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسوولان شهرستان رفسنجان به بهره برداری رسید.ک/3
7443/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن