تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803064134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار در کارخانه لاستیک سازی/ 3 کارگر کشته و مصدوم شدند+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
انفجار در کارخانه لاستیک سازی/ 3 کارگر کشته و مصدوم شدند+عکس
بی احتیاطی کارگران هنگام تخلیه رسوب و جرم تانکر 100 هزار لیتری مازوت، انفجار و مصدومیت و فوت سه کارگر را در جاده ساوه رقم زد.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با تماس کارگران یکی از شرکت لاستیک سازی با سامانه 125 مبنی بر انفجار و آتش سوزی تانکر مازوت، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 21:46 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه های 12، 38، 87 و 81 را به همراه 4 دستگاه خودروی فوماتیک و خاور کف به محل حادثه در جاده ساوه اعزام کرد.

امیر معماریان مدیر منطقه 4 عملیات که برای نظارت بیشتر عملیات آتش نشانان، در محل حادثه حضورداشت در این باره گفت: در محل اعلام شده یک دستگاه تانکر 100 هزار لیتری مازوت به علت بی احتیاطی کارگران هنگام تخلیه جرم و رسوب تانکر و استفاده از لوازم غیر استاندارد دچار انفجار و آتش سوزی شده بود.

وی ادامه داد: دراین حادثه یکی از کارگران بر روی پله های تانکر ایستاده و دو نفر دیگر در پایین آن مشغول کار بودند که بر اثر تجمع گاز ناشی از رسوب مواد شیمیایی تانکر و عدم تخلیه درست آن و ایجاد جرقه، انفجار صورت گرفته و یکی از کارگران به درون تانکر پرت شده بود.

معماریان افزود: در این حادثه آتش نشانان به سرعت ایمن سازی محل حادثه را آغاز کرده و با فرماندهی مناسب به چند گروه تقسیم شدند و از جهات مختلف به سوی شعله های آتش حمله ور شده و پس از خنک کردن تانکر و مهار آتش توانستند از گسترش شعله ها به 4 تانکر 100 هزار لیتری دیگر که در مجاورت این تانکر وجود داشت، جلوگیری کنند.

مدیر منطقه 4 عملیات خاطرنشان کرد: با توجه به لیز بودن تانکر، آتش نشانان با زدن کارگاه مناسب با تلاش بسیار زیاد و در یک عملیات نفسگیر سرانجام پس از دو ساعت توانستند کارگر را از درون تانکر بیرون کشیده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که متاسفانه بر اثر شدت حادثه جان باخته بود.

وی افزود: آتش نشانان دو کارگر دیگر را که بر اثر انفجار مصدوم شده بودند به امدادگران اورژانس تحویل داده و پس از اطمینان از رفع خطر هر گونه آتش سوزی و پس از پاکسازی محل به ماموریت خود پایان دادند.


گفتنی است؛ در این حادثه یکی از آتش نشانان این عملیات نیز دچار مصدومیت شد که وی نیز به مراکز درمانی منتقل شد.

**دو کارگر در کارخانه کیان‌تایر کشته شدند

«حسن پورطالبیان» دبیر خانه کارگر اسلامشهر با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این حادثه ساعت ۲۱ یکشنبه شب زمانی رخ داد که کارگران مشغول تخلیه سوخت از مخزن بودند.
«حسین عامری» رئیس نهاد کارگری کیان‌تایر نیز در تشریح جزئیات خبر گفت: در پی سرمای هوا و کمبود گاز به این کارخانه دستور داده شده بود که به جای گاز مایع از مازوت استفاده شود. رئیس شورای اسلامی کار کیان تایر افزود: بنا به درخواست کارخانه، قرار بود ۵۰۰ هزار لیتر سوخت مازوت توسط وزارت نفت در پنج نوبت به کیان تایر داده شود اما در آخرین نوبت به دلیل وجود مشکلاتی در ترکیب سوخت، کارگران مجبور به تخلیه تمامی سوخت داخل مخزن شدند که در لحظات اولیه این عملیات، با وقوع انفجار دو کارگر کشته و یک کارگر دیگر مصدوم شد. این کارگر کارخانه کیان‌تایر، اسامی کارگران کشته شده شرکت توزیع کننده سوخت را «علی عباسی» و «رضا جوادزاده» ذکر کرد و از انتقال کارگر مصدوم «منصور جوادزاده» به بیمارستان شهدای یافت‌آباد خبر داد.


تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن