تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوارضی برای نوسازی واحدهای مسکونی در اسلام آباد زنجان تعلق نمی گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عوارضی برای نوسازی واحدهای مسکونی در اسلام آباد زنجان تعلق نمی گیرد زنجان - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر از سال آینده به مدت سه سال عوارض نوسازی واحدهای مسکونی اسلام آباد رایگان است و عوارض واحدهای با کاربری تجاری به جز خیابان های اصلی این منطقه به میزان 50 درصد با تخفیف محاسبه می شود.


به گزارش ایرنا آراض ضیایی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران بااشاره به اینکه شورای اسلامی شهر زنجان از زمان رسمیت یافتن تاکنون 19 جلسه با 125 مصوبه داشته است، افزود: ایجاد کمیسیون های مختلف اعم از عمران، شهرسازی، بودجه و حقوقی، فرهنگی، سرمایه گذاری، اقتصاد و نظارت و پیگیری از دیگر فعالیت های انجام شده توسط شورای اسلامی شهر در دوره چهارم است.
وی اظهار کرد: با توجه به نامناسب بودن مکان جمعه بازار و دوشنبه بازار به ویژه در زمینه تردد و نبود حداقل امکانات رفاهی با تخصیص چهارمیلیارد ریال اعتبار مقدمات لازم برای انتقال جمعه بازار و ایجاد بازار روز باسازه های سبک، ازسال آینده در ضلع شمالی کوی فرهنگ انجام شده است.
رییس شورای اسلامی شهرزنجان شناسایی و مکان یابی آرامستان در 15 کیلومتری زنجان رااز دیگر مصوبات این شورا عنوان کرد و گفت: با توجه به ترافیک ایجاد شده در مرکز شهر به جهت تردد افراد در آرامستان ها از یک سو و نامناسب بودن مکان آرامستان موجود در مسیر شهرک صنعتی، مکان یابی آرامستان جدید ضروری به نظر می رسد.
ضیایی تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مناسب سازی برای تردد معلولین و جانبازان شرط لازم برای صدور پروانه پایان کار به ساختمان های دولتی و حقوقی است.
وی از افزایش 20 درصدی بودجه شهرداری درسال آینده خبر داد و افزود: درصورت تصویب نهایی بودجه پیشنهادی به مبلغ یکهزارو 700 میلیارد ریال(170 میلیارد تومان) شاهد اجرای برنامه های مناسب در حوزه های مختلف شهری خواهیم بود.
7318/596
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن