تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرما 600 میلیارد ریال به بخش کشاورزی بم خسارت وارد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرما 600 میلیارد ریال به بخش کشاورزی بم خسارت وارد کرد بم- کرمان -ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی بم استان کرمان گفت: سرمای کم سابقه روزهای اخیر600 میلیارد ریال به بخش های کشاورزی این شهرستانخسارت وارد کرده است.


ˈمحمد زنگیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرما به بخش های زراعی، باغی، گلخانه ها و دام های سبک و سنگین منطقه و برخی تاسیسات کشاورزی خسارت وارد کرده است.
وی بیان کرد: بیشترین خسارت در بخش باغبانی و به نخلستان های بم وارد شده به طوریکه 20 درصد باغ های خرما و 50 درصد باغ های مرکبات تحت تاثیر سرما قرار گرفته است.
زنگی افزود: سرما شاخ و برگ های نخل ها را تحت تاثیر قرار داده و باعث تغییر رنگ آنها نیز شده و این موضوع باعث کاهش میزان گلدهی برخی نخل ها در ماه های آتی خواهد شد و در نتیجه کاهش 20 درصدی محصول خرما را در سال آینده به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه تنها محصول خرما و آنهم در فصل برداشت بیمه است، گفت: خسارت سرمازدگی مشمول پرداخت غرامت صندوق بیمه نمی شود ضمن اینکه در بخش های دیگر همچون گلخانه ها نیز مالکان خود باید برای بیمه محصول گلخانه خود اقدام کنند.
شهرستان بم 26 هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد.ک/3
7444/2624/ 330
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن