تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از سه شنبه عیدی دریافت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از سه شنبه عیدی دریافت می کنند تهران-ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان از فردا- سه شنبه- بیست و نهم بهمن ماه می توانند عیدی پایان سال 1392 خود را دریافت کنند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدتقی نوربخش افزود: عیدی پایان سال 1392 بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان، با ابلاغ بخشنامه به واحدهای اجرایی این سازمان فردا سه شنبه پرداخت می شود.
وی اظهار داشت: مبلغ عیدی برای مستمری بگیران، بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و بازماندگان مبلغ پنج میلیون و سی هزار ریال معادل 503 هزار تومان است و میزان عیدی پرداختی متناسب با ماههای دریافت مستمری در سال است.
وی تصریح کرد:به همین منظور به ترتیب حرف اول نام خانوادگی بازنشستگان تا پنج روز به حساب آنان واریز می شود.
نوربخش افزود: به منظور رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران و جلوگیری از ازدحام مراجعین به بانک و شلوغی شعب این سازمان در ایام پایانی سال، عیدی پرداختی براساس جدول ذیل پرداخت خواهد شد.
براساس این گزارش، حروف اول نام خانوادگی «ا - آ- س - ش - ح - گ» از روز 29 بهمن سال جاری و روزهای بعد و حروف «ب - ص - ض - ل - خ - و» از30 بهمن ماه ، حروف «پ - ت - ط - ظ - د -ذ - ر - ز» از اول اسفندماه ، حروف «ث - ج - ع - غ - ژ - ن -ه - ی، از سوم اسفند 1392و حروف «م - ف - ق - گ - چ» از چهارم اسفند ماه می توانند برای دریافت عیدی خود مراجعه کنند.
اجتمام(1)**7268
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن