تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاسمي به مدال نقره رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قاسمي به مدال نقره رسيد
تيم منتخب کشتي آزاد ايران در پايان رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام ياشاردوغو ترکيه صاحب 2 مدال نقره و 3 مدال برنز شد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون کشتي، در روز دوم اين رقابت‌ها کميل قاسمي در وزن 120 کيلوگرم صاحب مدال نقره شد و پيمان ياراحمدي در وزن 70 کيلوگرم و همچنين عليرضا کريمي و محمد جواد ابراهيمي در وزن 86 کيلوگرم صاحب مدال برنز شدند. در روز نخست اين رقابت‌ها نيز مرتضي رضايي در وزن 74 کيلوگرم به مدال نقره دست يافت.

در روز دوم و پايانيجام ياشار دوغو که در شهر استانبول ترکيه برگزار شد، کميل قاسمي در وزن 125 کيلوگرم در دور اول ايليا روسف از بلغارستان را با نتيجه 10 بر صفر شکست داد. وي در دور دوم نيز مقابل برادلي از آمريکا با نتيجه 4 بر يک به برتري دست يافت.

دارنده مدال برنز المپيک لندن در دور سوم نيز موفق شد با نتيجه 3 بر يک حريف روس را شکست دهد و راهي ديدار پاياني اين وزن شود. قاسمي به دليل مصدوميت و با توصيه پزشکان در ديدار فينال اين وزن به ميدان نرفت و در نهايت به مدال نقره اين وزن بسنده کرد.

در همين وزن عبدالله قمي در دور اول مقابل آوار کيم‌اف از روسيه با نتيجه 11 بر يک به برتري دست يافت، اما در دور دوم مقابل طاها آکگول کشتي‌گير سرشناس ترکيه‌اي با نتيجه 9 بر 2 مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 70 کيلوگرم پيمان ياراحمدي در دور اول مقابل قاسم‌اف از روسيه با نتيجه 14 بر 2 پيروز شد. وي در دور دوم نيز موفق شد با نتيجه 8 بر 7 اصلان‌اف از روسيه را مغلوب کند. دارنده مدال برنز جوانان جهان در دور سوم با ضربه فني بوتانا راو از مغولستان را مغلوب کرد. ياراحمدي در مرحله نيمه نهايي در يک کشتي نزديک با نتيجه 2 بر 2 مقابل يعقوب گور کشتي‌گير مطرح ترکيه‌اي مغلوب و راهي ديدار رده‌بندي شد. وي در اين مسابقه با نتيجه 6 بر يک زلايف از قزاقستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 86 کيلوگرم عليرضا کريمي در 3 دور به ترتيب کشتي‌گيراني از بلغارستان، روسيه و آذربايجان را با نتايج 12 بر 2، 14 بر 4 و 13 بر 2 مغلوب کرد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. وي در اين مرحله مقابل حريف خود مغلوب شد و به ديدار رده‌بندي رسيد. کريمي در مبارزه براي کسب مدال برنز با نتيجه 10 بر صفر سوجو از ترکيه را شکست داد و به مدال برنز دست يافت.

محمد جواد ابراهيمي در همين وزن در دور نخست مقابل عبدالرشيد سعدالله‌اف از روسيه با نتيجه 8 بر 2 مغلوب شد اما با توجه به حضور اين کشتي‌گير در ديدار فينال به گروه شانس مجدد راه يافت. وي در اين مرحله مقابل جلال زمان ديگر نماينده کشورمان با نتيجه 2 بريک به برتري دست يافت و راهي ديدار رده‌بندي شد. ابراهيمي در ديدار براي کسب مدال برنز موفق شد با نتيجه 6 بر يک احمد بليچي از ترکيه را مغلوب کرده و به مقام سوم مشترک دست يابد.

در همين وزن جلال زمان در دور اول سردار بوکه کشتي‌گير مطرح ترکيه‌اي را با نتيجه نزديک 7 بر 7 شکست داد اما در دور دوم مقابل عبدالرشيد سعدالله‌اف از روسيه با نتيجه 11 بر 3 مغلوب شد. زمان با توجه به حضور اين کشتي‌گير در ديدار فينال راهي گروه شانس مجدد شد. زمان در اين مرحله با نتيجه 2 بر يک مقابل ابراهيمي شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مصطفي قياسي در وزن 74 کيلوگرم، جلال زمان در وزن 86 کيلوگرم و عبدالله قمي در وزن 125 کيلوگرم 3 کشتي‌گير ايران در اين مسابقات بودند که به مقامي دست نيافتند.

اين مسابقات روزهاي شنبه و يک‌شنبه هفته جاري در سالن ورزشي احمد کومرت شهر استانبول ترکيه برگزار شد و کشتي‌گيران کشورهاي ايران، روسيه، آمريکا، مغولستان، ژاپن، فنلاند، قرقيزستان، لهستان، ايتاليا، جمهوري مقدونيه، تاجيکستان، تونس، قزاقستان، ترکمنستان، جمهوري آذربايجان و ترکيه در اين رقابت ها شرکت داشتند.

دوشنبه 1392/11/28 09:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن