تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرتضي رضايي به مدال نقره بسنده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرتضي رضايي به مدال نقره بسنده کرد
مرتضي رضايي قلعه آزادکار وزن 74 کيلوگرم تيم منتخب کشتي آزاد ايران به مدال نقره رقابت‌هاي بين‌المللي جام ياشاردوغوي ترکيه دست يافت.

به گزارش ورزش سه و به نقل از فدراسيون کشتي، رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام ياشاردوغو از عصر ديروز در ترکيه آغاز شده است که مرتضي رضايي قلعه نماينده وزن 74 کيلوگرم کشورمان پس از پيروزي در دورهاي اول و دوم به ترتيب با نتايج 8 بر 3 و 12 بر 2 مقابل کشتي‌گيراني از ترکيه و مغولستان، در دور سوم برابر ارترک پولاد ديگر کشتي‌گير کشور ميزبان با ضربه فني به برتري دست يافت و راهي مرحله نيمه نهايي شد.

رضايي در اين مرحله نيز مقابل رمضان گارگي از ترکيه با نتيجه 11 بر 6 به برتري دست يافت و راهي ديدار فينال شد، اما در ديدار نهايي مقابل نيکولاس مارابل دارنده مدال هاي طلا و برنز مسابقات پان آمريکن با نتيجه 3 بر 4 شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

مارابل در مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها موفق شده بود با نتيجه 4 بر 4 از سد جردن باروس، دارنده مدال‌هاي طلاي المپيک و جهان بگذرد و رکورد 69 پيروزي پياپي وي را بشکند.

مصطفي قياسي ديگر نماينده کشورمان در وزن 74 کيلوگرم که دور نخست مقابل حريف تونسي به برتري دست يافته بود در دور دوم مقابل تاکاتاني از ژاپن با نتيجه 6 بر 4 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در اين وزن 29 کشتي‌گير به روي تشک رفتند.

رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام ياشاردوغو از صبح ديروز (شنبه) در سالن ورزشي احمد کومرت شهر استانبول ترکيه آغاز شده است که تيم منتخب ايران در 4 وزن نخست تنها دو نماينده در اين مسابقات داشت.

کشتي‌گيران کشورهاي ايران، روسيه، آمريکا، مغولستان، ژاپن، فنلاند، قرقيزستان، لهستان، ايتاليا، جمهوري مقدونيه، تاجيکستان، تونس، قزاقستان، ترکمنستان، جمهوري آذربايجان و ترکيه در اين رقابت‌ها حضور دارند.

* رده‌بندي چهار وزن نخست به شرح زير است:

57 کيلو: 1- نومين باتبولد (مغولستان) 2- فوميتاکا موريشيتا (ژاپن) 3- سزار آکگول (ترکيه) و يوکي تاکاهاشي (ژاپن)

65 کيلو: 1- فرانک چاميزو مارکوئز (ايتاليا) 2- ماگومد مسلم‌اف (آذربايجان) 3- مصطفي کايا (ترکيه) و مانداراخان گانزوريک (مغولستان)

74 کيلو: 1- نيکولاس مارابل (آمريکا) 2- مرتضي رضايي (ايران) 3- جردن باروس (آمريکا) و سنور دميرتاش (ترکيه)

97 کيلو: 1- ختاگ گازيموف (آذربايجان) 2- علي بونچوقلو (ترکيه) 3- رومن باکراف (آذربايجان) و ابراهيم بلوکباشي (ترکيه)

رقابت‌هاي 4 وزن دوم امروز (يکشنبه) برگزار مي‌شود و 6 نماينده کشورمان به مصاف رقباي خود مي‌روند که اسامي آنها به شرح زير است:

70 کيلو: پيمان ياراحمدي (لرستان)

86 کيلو: جلال زمان و محمدجواد ابراهيمي (مازندران) عليرضا کريمي (البرز)

125 کيلو: کميل قاسمي و عبدالله قمي (مازندران)

يکشنبه 1392/11/27 09:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن