تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرتضي رضايي به فينال رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرتضي رضايي به فينال رسيد
مرتضي رضايي قلعه آزادکار وزن 74 کيلوگرم تيم منتخب ايران با پيروزي بر کشتي‌گير ترکيه‌اي به ديدار فينال جام ياشاردوغو ترکيه راه يافت.

 به نقل از فدراسيون کشتي، رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام ياشاردوغو از عصر امروز در ترکيه آغاز شده است که مرتضي رضايي قلعه نماينده وزن 74 کيلوگرم کشورمان پس از پيروزي در دورهاي اول و دوم به ترتيب با نتايج 8 بر 3 و 12 بر 2 بر کشتي‌گيراني از ترکيه و مغولستان، در دور سوم مقابل ارترک پولاد ديگر کشتي‌گير کشور ميزبان با ضربه فني به برتري دست يافت و راهي مرحله نيمه نهايي شد.

رضايي در اين مرحله نيز مقابل رمضان گارگي از ترکيه با نتيجه 11 بر 6 به برتري دست يافت و راهي ديدار فينال شد. حريف وي در ديدار فينال نيکولاس مارابل از آمريکا است. مارابل دارنده مدال هاي طلا و برنز مسابقات پان آمريکن در مرحله يک چهارم نهايي مقابل جردن باروس هموطن خود و قهرمان المپيک و جهان با نتيجه 4 بر 4 به برتري دست يافت و رکورد 69 پيروزي پياپي وي را شکست.

مصطفي قياسي ديگر نماينده کشورمان در وزن 74 کيلوگرم که دور نخست مقابل حريف تونسي به برتري دست يافته بود در دور دوم مقابل تاکاتاني از ژاپن در ديداري نزديک با نتيجه 6 بر 4 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در اين وزن 29 کشتي‌گير به روي تشک رفتند.

رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام ياشاردوغو از عصر امروز (شنبه) در سالن ورزشي احمد کومرت شهر استانبول ترکيه آغاز شده است و تيم منتخب ايران در 4 وزن نخست تنها 2 نماينده در اين مسابقات دارد. کشتي گيران کشورهاي ايران، روسيه، آمريکا، مغولستان، ژاپن، فنلاند، قرقيزستان، لهستان، ايتاليا، جمهوري مقدونيه، تاجيکستان، تونس، قزاقستان، ترکمنستان، جمهوري آذربايجان و ترکيه در اين رقابت‌ها حضور دارند.

رقابت‌هاي چهار وزن دوم فردا (يکشنبه) برگزار مي شود که شش نماينده کشورمان به مصاف رقباي خود مي روند که اسامي آنها به شرح زير است:

70 کيلوگرم: پيمان ياراحمدي (لرستان)

86 کيلوگرم: جلال زمان (مازندران) محمدجواد ابراهيمي (مازندران) عليرضا کريمي (البرز)

125 کيلوگرم: کميل قاسمي (مازندران) عبداله قمي (مازندران)

شنبه 1392/11/26 23:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن