تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودکفایی اقشار آسیب پذیر راهبرد اصلی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خودکفایی اقشار آسیب پذیر راهبرد اصلی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گچساران - ایرنا -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودکفایی اقشار آسیب پذیر راهبرد اصلی کمیته امداد این استان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید غلامرضا متقی روز دوشنبه در نشست با کارکنان کمیته امداد گچساران با اشاره به اهمیت خودکفایی مددجویان برای افزایش اعتماد به نفس و داشتن یک زندگی آبرومند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، احداث مسکن مدد جویان، پوشش بیمه اجتماعی زنان سرچرست خانوار از برنامه های حمایتی این نهاد در راستای خودکفایی مددجویان بیان کرد.
وی از کارکنان این نهاد حمایتی در گچساران خواست نهایت تلاش خود را برای انجام حمایت های صادقانه، عادلانه و بر اساس اولویت نیازمندی های مددجوبان به کار گیرند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد خدمت به محرومان را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و سنت های پسندیده اسلامی ذکر کرد.
وی بر افزایش جلب مشارکت های مردمی برای کمک به نیازمندان تاکید کرد.
رییس شورای اسلامی شهر دوگنبدان در این نشست از آمادگی کامل شهرداری و شورای شهر برای تعامل با کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران خبر داد.
محمود اسدپور صدور پروانه های ساختمانی به ویژه در مورد طرح مجنمع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسکن مددجویان را ازموارد همکاری شورای شهر و شهرداری دوگنبدان با این نهاد حمایتی بیان کرد.
8143/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن