تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژاپن مناسبات نظامی با آمریکا را تقویت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ژاپن مناسبات نظامی با آمریکا را تقویت می کند تهران - ایرنا - خبرگزاری ˈکیودوˈ ژاپن روز یکشنبه در گزارشی از تصمیم دولت توکیو برای تقویت مناسبات نظامی با آمریکا خبر داد.


یک مقام وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد که توکیو در نظر دارد روابط میان نیروهای زمینی این کشور و ارتش آمریکا را با استفاده از امکانات و ایستگاههای تلفن های هوشمند بهبود بخشد.
به گفته این مقام، دولت ژاپن تلاش می کند از ماه آوریل (اواخر فروردین 1393) با راه اندازی یک نرم افزار نمونه این امکان را برای نیروهای زمینی فراهم سازد تا آنها براحتی بتوانند تا سال 2018 با نظامیان آمریکایی ارتباط حرفه ای برقرار کنند.
این گزارش حاکی است که پیشتر نیز میان نیروهای خط مقدم نظامی دو کشور از طریق تلفن همراه و یا امواج رادیویی، ارتباطی برقرار بود، اما از آنجایی این نوع ارتباطات با تاخیر و هزینه فراوان انجام و نیز استفاده از زبان انگلیسی برای نظامیان ژاپنی دشوار بود، توکیو تصمیم گرفت نحوه ارتباط میان نظامیان دو کشور را به گونه ای دیگر ارتقاء بخشد.
شرکت محصولات الکترونیکی ˈان ایی سیˈ ژاپن و بخش خصوصی آمریکا در سال 2012 تصمیم گرفتند یک وسیله ارتباطی اختصاصی برای اجرای این برنامه طراحی نمایند.
مترجمام**1378**5981
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن