تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات اهالی مناطق مرزی فلسطین با اردن چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مشکلات اهالی مناطق مرزی فلسطین با اردن چیست؟
تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی اهالی مناطق مرزی فلسطین با اردن را با مشکلات متعدد روبرو کرده است.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، به نقل از القدس،  مشکلات ساکنان این مناطق مرزی با افزایش تجاوز اسرائیل به حقوق آنها افزایش یافته و این در حالی است که مسئولان صهیونیست  آموزش‌های نظامی را برای تجاوزهای اخیر و مجبور کردن اهالی این منطقه به تخلیه آن بهانه کرده‌اند.

سازمان‌های حقوقی در سالهای گذشته شهادت تعدادی از اهالی منطقه" الاغوار" در مرزهای اردن و فلسطین  را گزارش داده  و از زخمی شدن تعداد زیادی از اهالی این مناطق  بر اثر تجاوزگری‌های اسرائیل خبر داده‌اند.


خبرنگار این شبکه گفت: آموزشهای نظامی اسرائیل زمین و هوای منطقه  "دره رود اردن "موسوم به "الاغوار"  فرا گرفته است  در حالیکه مرگ در کمین اهالی این منطقه است زیرا نیروهای اسرائیلی دهها منطقه  را مین‌گذاری کرده اند.


در همین حال به رغم این تهدیدات مردم این منطقه همچنان بر باقی ماندن در منطقه "الاغوار" پافشاری می کنند .


اکثر مناطق شمال دره رود اردن  محل  جولان دادن  تانکهای اسرائیلی است و تقریبا هر روز در این مناطق نیروهای اسرائیلی آموزش نظامی می‌بینند و  زندگی اهالی این منطقه را به زندان تبدیل کرده اند . خطرات ناشی از رزمایشهای نظامی که در آسمان و زمین به اجرا درمی‌آید پس از پایان آن نیز ادامه خواهد داشت. 


دهها مورد انفجار ناشی از مین‌ها در سالهای گذشته به ثبت رسیده است و علاوه بر زخمی شدن تعداد زیادی از اهالی منطقه چند  نفر نیز جان باخته‌اند. حدود هفت منطقه  شمال دره رود اردن مین گذاری شده است.


حتی کسانی که قربانی این مین‌ها می‌شوند این مسئله را مسکوت باقی می‌گذارند زیرا می‌ترسند نیروهای اسرائیلی آنها را مجازات کنند.








تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن