تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802704017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان گلستان جهت پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز93آماده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان گلستان جهت پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز93آماده می شود گرگان - ایرنا - دبیرستاد هماهنگی خدمات سفر استان گلستان گفت: در راستای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران ومسافران نوروزی در سال 93 ، تمامی دستگاه های استان در مدت باقی مانده تا تعطیلات نوروزی برای استقبال و حضور میهمانان آماده می شوند.


ˈقربان عباسیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در طول ایام نوروز نیز دستگاه ها با انسجام کامل و با هماهنگی دبیرخانه ستاد، برنامه های خود را اجرا می کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، افزود: با ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در ایام نوروز، زمینه مناسب جهت توسعه و رونق بخش گردشگری فراهم خواهد شد.
عباسی در ادامه به فعال بودن دبیرخانه ستاد در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت ستاد در استان، زمینه های ارائه تسهیلات مناسب وخدمت رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران فراهم است.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفراستان گلستان همچنین ادامه داد: امسال در کنار کمیته گردشگری وکمیته روستایی، کمیته ˈاقوام و جشن آداب و رسومˈ در ستاد تسهیلات سفرهای استان ایجاد می شود.
وی با اشاره به آمادگی استان برای اسکان 17هزار مسافر نوروزی، تصریح کرد: همچنین تلاش شده تفرجگاه ها و پارک های جنگلی استان با تجهیز سرویس های بهداشتی و ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری از جمله آلاچیق و سکوهای استراحت، آبخوری ها، روشنایی ها و نمازخانه، رفاه لازم را جهت گردشگران مهیا کنند.
عباسی با بیان اینکه نظارت لازم بر وضعیت بهداشتی این اماکن در ایام نوروز انجام می شود،
ادامه داد: صدا و سیمای گلستان نیز نسبت به پخش برنامه های ستاد هماهنگی خدمات سفر استان و اطلاع رسانی اقدامات پیش بینی شده و معرفی جاذبه های استان در طول این ایام اقدام نموده و برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاه و برنامه های فرهنگی در سطح استان انجام و برنامه های تدوین شده است.
عباسی همچنین تاکید نمود کلیه دستگاه های دارنده مهمانسرا در مراکز تفرجی نسبت به رنگ آمیزی و زیباسازی واحد مربوطه اقدام نموده و تا تاریخ 24 اسفند سال جاری باید تمامی امور بهسازی، مرمت خیابان ها و زیباسازی شهرها از سوی شهرداری ها و دستگاه های اجرایی مرتبط به پایان برسد.
دبیرستاد هماهنگی خدمات سفر استان گلستان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر طبق روال سال های گذشته برای استقرار بالگرد امداد و نجات در استان اقدام و همچنین نصب کلیه چادرها و کمپ های خدمات رسانی ( امداد و نجات ، راهنمایی مسافران، نیروی انتظامی ، فنی و حرفه ای ) به شکل مناسب در طول مسیر انجام گیرد.
وی افزود: در این ایام اکیپ های سلامت از بخش های مختلف (امامزاده ها با توجه به طرح آرامش بهاری، مساجد، سالن های ورزشی، مدارس، جایگاه های عرضه سوخت، رستوران ها ، هتل ها و تفرجگاه ها) بازدید به عمل می آورند.
به گفته وی، همچنین تربیت بدنی نسبت به اعلام سالن های دارای سیستم گرمایشی به ستاد اسکان (آموزش وپرورش ) و دبیرخانه ستاد (میراث فرهنگی) مبنی بر آمادگی این سالن ها برای پذیرش مسافران نوروزی در صورت بروز شرایط جوی نامناسب و در موارد ضروری تا تاریخ 25/12/92 قدام نمایند.
عباسی در ادامه بر هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان ها با فرمانداران به عنوان رییس ستاد شهرستانی تاکید و یاداور شد: کنترل بازار توسط کمیته مربوطه (بازرگانی وتعزیرات حکومتی) با دقت و سرعت لازم انجام پذیرد و نیز بر زیباسازی و تامین امنیت شهرها و روستاها تاکید شود.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، در ادامه گفت: مسائل ترافیکی نقاط پرترافیک جاده ها وشهرها مورد توجه کمیته انتظامی و راهور استان قرار گیرد و جایگاه های عرضه سوخت شامل گاز، بنزین، گازوئیل و نفت با ذخیره بیشتری آماده خدمات رسانی به مسافران باشند.
وی به فعالیت کمپ های بهداشتی، امداد و نجات و پزشکی براساس برنامه ریزی انجام شده و با آمادگی کامل اشاره کرد و بر هماهنگی و همکاری لازم از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط برای ساماندهی منازل استیجاری با مجری طرح تاکید نمود.
عباسی تعیین کشیک بانک ها برای فعال بودن خودپردازها در ایام تعطیلات را ضروری برشمرد و گفت: کمیته حقوقی نیز لسیت کشیک ویژه کارکنان و قضات در سطح استان را ارائه و تعزیرات حکومتی نسبت به اعلام فهرست کشیک شعبات رسیدگی به تخلفات اقتصادی و صنفی اقدام نماید.
وی همچنین بر آمادگی شهرداری ها و دهیاران بویژه دهیاران روستاهای هدف گردشگری جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی و تشکیل کمیته جشن ها و اقوام با مسوولیت مدیریت امور عشایری استان و برنامه ریزی جهت حضور اقوام مختلف بویژه عشایر در برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی 93 تاکید نمود.
عباسی افزود: تامین روشنائی در معابر و تفرجگاه ها از سوی متولیان انجام و در صورت مشکل تا 26/12/92 نسبت به رفع آن اقدام شود.
وی در پایان با اشاره به برگزاری مانور آماده باش این ستاد با حضور کمیته ها در روزهای پایانی سال جاری اظهار کرد: این ستاد فعالیت خود را از 25 اسفند 92 آغاز نموده و لغایت 15فروردین 93 آماده خدمت رسانی خواهد بود.
عباسی هدف از این آماده سازی ها و ارائه خدمات را تامین رضایت مسافران و گردشگران، افزایش اقامت و ماندگاری آنان در استان و رونق سفر بیان کرد.
استان گلستان واقع درشمال ایران با جاذبه های فراوان تاریخی و طبیعی از مناطق گردشگر پذیر کشور بویژه در ایام تعطیلات نوروزی و فصل تابستان است.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن