تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803949701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرپوردستان: امریکا در پیچ فروپاشی تاریخ قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امیرپوردستان: امریکا در پیچ فروپاشی تاریخ قرار گرفته است کرمانشاه - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سردمداران امریکا هشدار داد که در پیچ فروپاشی تاریخ قرار گرفته اند و اگر راهبرد و رویه های خود را اصلاح نکنند به سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی سابق دچار خواهند شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر ˈاحمدرضا پوردستانˈ روز یکشنبه در آیین تجلیل از رزمندگان وظیفه ارتش منطقه غرب در دوران دفاع مقدس که در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد، افزود: افول قدرت امریکا و شکست هژمونی آن به وضوح پیداست و مذاکرات اروپایی ها با ایران هم نشانه ضعف این کشور است.
وی ادامه داد: امروز از سربازان ارتش در دوران دفاع مقدس تجلیل می شود و به باور من، سرباز مرز امنیت است و هرجا او باشد، استقلال، امنیت و آرامش نیز حاکم است.
وی گفت: سربازان ما در دوران جنگ هشت ساله با رغبت تمام پای به کارزار با دشمن تا دندان مسلح گذاشتند و اگر در آن روزها سربازی نمی خواست بجنگد، هیچ دادگاهی وی را محاکمه نمی کرد اما نیروی ایمان جوانان ما باعث شد تا آن برگ های زرین در کارنامه دفاع مقدس، ورق بخورد.
پوردستان گفت: اگر امروز کشور ما به یک قدرت جهانی تبدیل شده و از آرامش و استقلال مناسبی بهره مند است و مسوولین سیاسی ما هم با قدرت در مجامع بین المللی سخن می گویند به لطف دلاوری های سربازان دیروز و ایستادگی نیروهای مسلح امروز ماست.
وی گفت: از 48 هزار شهید ارتشی در دوران جنگ تحمیلی، 46 هزار شهید به نیروی زمینی ارتش تعلق داشته که نشان از نفوذ قدرت ایمان و ایثار در بین نیروهای ارتشی دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را شوک سیاسی بزرگی به امریکا و استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: آنها فکر نمی کردند که انقلاب مردم ایران به آن سرعت پیروز شود و ژاندارم منطقه ای شان را از دست بدهند.
وی اظهار کرد که پا گرفتن انقلاب اسلامی باعث خروج جهان از فضای دو قطبی شد و ایران با مزایایی چون واقع شدن در شمال آبراه خلیج فارس و امکان کنترل انرژی دنیا، وجود افزون بر سه هزار کیلومتر مرز با اتحاد شوروی و امکان ضربه زدن به این ابرقدرت، بازار مصرفی بکر برای تولیدات امریکایی و پیشاهنگی ارتش شاه در جبهه ناتو برای استکبار به سرکردگی امریکا برای آنها از دست رفت.
امیر پوردستان اضافه کرد: به همین دلایل بود که از همان آغاز پیروزی انقلاب، امریکایی ها بیکار ننشستند و انواع ترفند ها و ترورهای کور علیه انقلاب را سازماندهی کردند و وقتی دیدند که به نتیجه ای نرسیدند، آدم نادانی مانند صدام را تشجیع و تطمیع کردند که به سرزمین ایران با هدف نابودی انقلاب حمله کند.
وی گفت: جنگ تحمیلی در شرایطی نابرابر آغاز شد به طوری که در آغاز جنگ، عراق دارای 12 لشکر و 45 تیپ مستقل تا دندان مسلح بود همچنین 366 فروند بالگرد، 400 فروند جنگنده و پنج هزار مستشار نظامی خارجی به ارتش این کشور کمک می کردند این در حالی بود که بقایای ارتش ایران هنوز درگیر جنگ با ضد انقلاب بودند و سیاست های غلط بنی صدر هم عاملی بر کاستن از کارایی ارتش شده بود.
امیر پور دستان ادامه داد: با اتکای به نیروی ایمان و جوانان باورمند به انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) بود که همه محاسبات ارتش عراق که آماده تصرف کشور ایران بود، در اندک زمانی بر هم زده شد و با ورود ارتش و حمایت نیروهای مردمی و سپاه و بسیج نه تنها دشمن به اهدافش نرسید، بلکه پایه ریزی برای انجام عملیات های دیگر نیز در دستور کار نیروهای ایرانی قرار گرفت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین کار آموزش دو و نیم میلیون سرباز در دوران دفاع مقدس از سوی ارتش جمهوری اسلامی را یکی از افتخارات ارتشیان برشمرد و گفت: این تعداد نیرو معادل 250 لشکر بود که نقش بارزی در حفظ کیان مملکت در دوران جنگ داشتند.
در پایان، از 300 سرباز ارتشی دوران دفاع مقدس و نیز 50 نفر از فرماندهان یگان های ارتشی در همین دوران با اهدای لوح و مدال افتخار، تجلیل شد.
571/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن