تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مرکزی: امید در جامعه افزایش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار مرکزی: امید در جامعه افزایش یافته است کمیجان-ایرنا-استاندار مرکزی گفت: در سایه اقدامات دولت تدبیر و امید، زمینه ایجاد اشتغال و مهار تورم فراهم شده و روح امید در جامعه افزایش یافته است.


به گزارش ایرنا،ˈ محمدحسین مقیمی عصر شنبه در آیین معارفه فرماندار کمیجان گفت: تمام تلاش دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم بکار گرفته شده تا ضمن مهار تورم در ایام پایانی سال ثبات لازم در بازار ایجاد شود.
استاندار مرکزی ، خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات جامعه را مهمترین اولویت دولت تدبیر و امید ذکر کرد و از مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا برای بهره گیری از ظرفیتها و قابلیتها محلی برنامه ریزی کنند ودر این زمینه تمامی تلاش خود را بکار بندند.
وی، صداقت، سلامت و عدم تبعیض بین مردم را از رموز موفقعیت مدیران در جامعه اسلامی ذکر کرد .
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش موثر ملت در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم 22 بهمن ، از بینش و بصیرت بالای مردم خبر می دهد.
مقیمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ادامه نهضت عاشورا است و خون شهدای انقلاب، امتداد خون شهدای کربلا است.
وی پیشرفت های کنونی ایران را در زمینه های فناوری صلح آمیز هسته ای و تولید سلول های بنیادین نمونه ای از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این پیشرفت ها به برکت خودباوری و در سایه وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی به دست آمده است.
استاندار مرکزی ولایت فقیه را نعمت الهی برای مردم و کشور دانست و بیان کرد: خدا را شاکریم که شناخت اهل بیت(ع) و گام برداشتن در این مسیر را نصیب مان کرده است.
در این مراسم ، فرماندار کمیجان در سخنانی گفت: در تلاش هستیم با برنامه ریزی مناسب توانمندییهای این شهرستان را شکوفا کنیم و گامهای اساسی در جهت توسعه این شهرستان برداریم.
غلامرضا میوه افزود: مردم این منطقه افراد لایق و شایسته ای هستند و باید با همکاری مردم محرمیت را از این منطقه بیرون کنیم.
در این آیین ˈ غلامرضا میوه ˈ به عنوان فرماندار شهرستان کمیجان انتخاب شد و از خدمات محمد زیدوند فرماندار قبلی تقدیر شد.
م.د
556
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن