تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه ورزش همگانی عاملی مهم در افزایش امید و نشاط در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور: توسعه ورزش همگانی عاملی مهم در افزایش امید و نشاط در جامعه است همدان- ایرنا- معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: توسعه ورزش های همگانی امید و نشاط را در جامعه افزایش می دهد.


ˈغلامرضا شعبانی بهارˈ یکشنبه شب در حاشیه آیین تجلیل از مدال آوران، مربیان و داوران برتر ورزش استان همدان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: گسترش ورزش های همگانی از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان است و این وزارتخانه توجه ویژه ای به این عرصه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: هم اکنون در حال بررسی وضعیت فعلی ورزش های همگانی کشور در رشته های مختلف هستیم تا با ارزیابی دقیق آمار و برنامه های کیفی و کمی این بخش در راستای ترویج آن اقدامات زیربنایی را در سطح استان ها داشته باشیم.
شعبانی بهار با اهمیت شمردن ورزش های همگانی در رشد و پیشرفت ورزش قهرمانی گفت: توسعه ورزش های همگانی قطعا زمینه رشد و اعتلای ورزش قهرمانی را فراهم می کند و وزارت ورزش به رشته های همگانی توجه ویژه ای خواهد داشت.
وی با تاکید بر فعال سازی ورزش صبحگاهی در دستگاه های اجرایی کشور گفت: اکنون در حال بررسی شرایط فعال کردن ورزش صبحگاهی کارکنان و نیز سایر اقشار جامعه در سطح گسترده تر هستیم و قطعا در سال آینده برنامه های پرباری را در ورزش همگانی خواهیم داشت.
وی یادآور شد: توسعه ورزش همگانی به خصوص در بخش بانوان نیز جزو برنامه های مهم در معاونت توسعه ورزش همگانی وزارتخانه است و تاکید فراوانی به مشارکت همه جانبه بانوان جامعه در ورزش های همگانی داریم.
7520/551 ** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن