تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819048007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بزرگ پیاده روی در فردیس برگزار شد/ همایش های ورزشی همگانی باعث نشاط اجتماعی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز به مناسبت دهه فجر؛
همایش بزرگ پیاده روی در فردیس برگزار شد/ همایش های ورزشی همگانی باعث نشاط اجتماعی می شود
کرج - خبرگزاری مهر: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه فجر در شهرستان فردیس کرج برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، رییس اداره ورزش شهرستان فردیس به همراه برخی از مدیران و اصحاب رسانه پیش از ظهر جمعه در  همایش پیاده روی خانوادگی درکنار مردم فردیس مسافت سه کیلومتری را به صورت رفت و برگشت از مدرسه حافظ در زیبادشت پیاده طی کردند.

داود عزیزی در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توسعه ورزش های همگانی با بیان این مطلب گفت: یکی از راههای ایجاد شور، نشاط و شادابی اجتماعی در بین شهروندان و همچنین بالا بردن میزان سلامتی مردم برپایی همایش های ورزشی همگانی است.

عزیزی در ادامه تاکید کرد: با برنامه ریزی های مدون می توان ورزشهای همگانی را مقدمه ورزشهای قهرمانی کرد و مردم تشویق می شوند و این امر در کنار رقابت به سلامت شهروندان کمک فراوانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت بالای ورزش همگانی بر سلامت شهروندان گفت: توسعه ورزش همگانی برای سلامتی افراد جامعه را از اهمیت بالایی برخوردار است و در کنار بسیاری از عوامل باعث شادابی و پیشرفت اجتماعی می شود.

گفتنی است، این همایش با همکاری فرمانداری و اداره ورزش و جوانان فردیس و شورای روستایی و دهیاری فرخ آباد و زیبادشت مشکین دشت این شهرستان برگزار شد و در پایان به 20 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی مانند کارت هدیه، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.


 


۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن