تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803219436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهیلات 7 درصدی تنها به طرح‌های کشاورزی بالای صد میلیون تومان ارائه می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان قربانی:
تسهیلات 7 درصدی تنها به طرح‌های کشاورزی بالای صد میلیون تومان ارائه می‌شود
مینودشت - خبرگزاری مهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت با بیان این که سال گذشته 70 میلیارد ریال تسهیلات 7 درصدی از صندوق توسعه ملی به کشاورزان مینودشتی ارائه کردیم، گفت: در سال جاری مصوب شده تنها به طرح های بالای 100 میلیون تومان تسهیلات تعلق گیرد و این درحالی است که تعداد این طرح ها بسیار محدود است.



عیسی قربانی در گفت وگو با خبرنگارمهر افزود: 450 طرح کشاورزی خرد در شهرستان در اولویت پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه بخش کشاورزی هستند و ما در حال پیگیری هستیم تا به طرح های بین 10 تا 30 میلیون تومان در  شهرستان نیز تسهیلات تعلق گیرد. وی تصریح کرد: هزار و 500 طرح آماده و مطالعه شده در آبیاری تحت فشار شهرستان وجود دارد که در نوبت دریافت تسهیلات اعتباری دولتی هستند قربانی با بیان این که 85 درصد هزینه طرح آبیاری تحت فشار را دولت پرداخت می کند، اظهار کرد: به علت محدودیت اعتبارات تنها در مدت شش ماه ابتدای سال 90 نزدیک به 106 هکتار از اراضی شهرستان به آبیاری تحت فشار تجهیز شدند و بقیه طرح ها منتظر دریافت تسهیلات هستند. 15 هزار بهره بردار در شهرستان مینودشت فعال هستند وی بیان کرد: حدود 15 هزار بهره بردار بخش کشاورزی شهرستان،  در دام و طیور و زراعت مشغول فعالیت هستند و 35 هزار اراضی زراعی و باغی شهرستان است که از این مقدار پنج هزار هکتار آن باغات شهرستان هستند. وی در ادامه با بیان این که عمده باغات شهرستان را باغ های زیتون تشکیل می‌دهند گفت: در نوغانداری مینودشت رتبه اول استان و رتبه دوم کشوری را دارا است و حدود دو هزار و 500 بهره بردار نوغان در مینودشت مشغول فعالیت هستند. قربانی قیمت هر جعبه نوغان در سال جاری را هفت هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: قیمت تضمینی پیله تر را امسال دولت 11 هزار تومان اعلام کرد که در بازار آزاد هر کیلوپیله تر به 25 هزار تومان هم از نوغانداران خریداری شد. وی تصریح کرد: گردش مالی نوغان در شهرستان مینودشت در سال جاری 40 میلیارد ریال بود و پیش بینی ما این ست که در سال پیش رو 20 تا 30 درصد افزایش تولید نوغان را در سطح شهرستان داشته باشیم. افزایش 30 درصدی تولیدات کشاورزی مینودشت مدیر جهاد شهرستان مینودشت در ادامه با بیان این که در مجموع نزدیک به 60 هزار تن تولید گندم شهرستان مینودشت است گفت: کل تولیدات بخش کشاورزی استان  در زراعت و دام و طیور 250 هزار تن است که در سال زراعی 92- 93 با توجه به شرایط آب و هوایی و باران مناسب در سال جاری پیش‌بینی می‌شود این تولیدات به 280 هزار تن برسد و افزایش 30 درصدی را شاهد باشیم. وی بیان کرد: محدودیت اعتبارات از مهمترین مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی است و با توجه به تعداد زیاد بهره برداران این بخش، انتظار است که تسهیلات بیشتری به بهره بردارن تعلق گیرد. وی تصریح کرد: 450 طرح کشاورزی خرد در شهرستان در اولویت پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه بخش کشاورزی هستند و ما در حال پیگیری هستیم تا به طرح های بین 10 تا 30 میلیون تومان در  شهرستان نیز تسهیلات تعلق گیرد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت اعلام کرد: در شهرستان مینودشت 17 هکتار سیب زمینی تابستانه کشت شده که از اوایل دی ماه برداشت خواهد شد. قربانی افزود: پیش بینی می شود که از این سطح 135 تن محصول برداشت شود وی یادآور شد که حدود 55 هکتار هم کشت پاییزه این محصول است که انتظار می رود از هر هکتار بین 25 تا 30 تن محصول به دست آید. وی در ادامه گفت: برداشت سیب زمینی پاییزه حدودا از خرداد ماه سال 93 شروع می شود و پیش بینی می شود کل تولید از سطح 55 هکتار بین هزار و 800 تا دو هزار هکتار باشد.


۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن