تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار جدید بوکان معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار جدید بوکان معرفی شد بوکان، مهاباد - ایرنا - آیین معرفه شهردار جدید بوکان روز شنبه با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ این شهرستان برگزار شد .


به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد سلیمان فیضی به عنوان شهردار جدید بوکان معرفی و آغاز بکار کرد .
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در روز 22 بهمن امسال شاهد رنگین کمانی از حضور اقوام مختلف مردم در سطح استان بودیم که این حضور به خاطر لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و رییس جمهوری بود.
علی داداش زاده اظهار داشت:: مردم همیشه در صحنه بوده و با تمام توان خود از دستاوردهای انقلاب در همه حال حراست و پاسداری می کنند.
وی اظهار امیدواری کرد دوره جدید شوراهای اسلامی در تعامل با شهرداری گام برداشته و در راستای آبادانی شهر و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تمام تلاش خود را بکار گیرند .
داداش زاده اظهار کرد: شورا و شهرداری باید ظرفیت ها و استعدادهای شهروندان و نخبگان را در زمینه عمران شهری شناسایی و از تجارب و دانش آنها استفاده کنند.
وی با بیان اینکه تنزل در مدیریت شهری موجب بروز خسارت جبران ناپذیری خواهد شد افزود: باید مسئولان شورا و شهرداری با برنامه ریزی اصولی در راستای توسعه شهری گام بردارند.
در ادامه این مراسم نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری بوکان نیاز به انقلاب و تحول درون سازمانی داشته تا بتواند در راستای مشکلات شهری گام بردارد.
محمد قسیم عثمانی در مورد وضعیت شهر بوکان اظهار داشت: وضعیت روستاهای این شهرستان بهتر از حاشیه شهر بوده و شهردار جدید با کمک شورای شهر باید با نیاز سنجی های لازم کمبودهای شهر را شناسایی و در اولویت کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به اختلافات درون شوارهای اسلامی نیز گفت: شوراهای اسلامی اعضای یک خانواده بوده و نباید با ایجاد اختلاف بین آنها از اهداف اصلی خود دور شوند .
فرماندار بوکان نیز در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: مردم با حضور خود گزینه های روی میز استکبار را به زباله دان تاریخ ریختند.
حسن عباسی اظهار داشت: برای زیبا سازی وعمران شهری هماهنگی و تعامل باید بین همه ارگان های شهرستان وجود داشته باشد و همه آنها باید در راستای همکاری با یکدیگر گام برداند.
وی اظهار کرد: حفاظت از بیت المال شهرداری وظیفه همه مسئولان بوده و باید در تمام زمینه ها و در همه حال حراست از اموال عمومی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
در پایان این مراسم سلیمان فیضی به عنوان شهردار بوکان معرفی و از خدمات حسین عباس فرید سرپرست شهرداری تقدیر شد.
سلیمان فیضی معاون امور مالی دانشگاه پیام نور بوکان بوده و یکی از اعضای منتخب مردم در دوره چهارم شوراهای اسلامی این شهر می باشد .
7510/584/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن