تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیسیون تلفیق به سه دستگاه خدماتی کشور در سال93 توجه ویژه کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیسیون تلفیق به سه دستگاه خدماتی کشور در سال93 توجه ویژه کرده است رشت - ایرنا - نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق مجلس برای سه دستگاه بزرگ خدماتی کشور توجه ویژه ای کرده است.


به گزارش ایرنا، ˈغلامعلی جعفرزادهˈ روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان گیلان در رشت افزود: در این کمیسیون هر آنچه داشتیم برای حمایت از بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به تصویب رساندیم.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات معلولان بیان کرد: مناسب سازی محیط شهری، بزرگترین مشکلاتی است که مسوولان هنوز به آن پی نبرده اند.
جعفرزاده با بیان اینکه درک دقیقی از مسایل و مشکلات معلولان و سالمندان در جامعه نیست، خاطرنشان کرد: دستگاه های فرهنگی و تبلیغی بویژه رسانه های جمعی با همکاری بهزیستی برای شناساندن مشکلات این قشر تلاش بیشتری کنند.
مدیرکل جدید بهزیستی استان گیلان در ادامه این مراسم گفت: همه ما در هر پستی در بهزیستی یک مددکار هستم.
ˈحسین نحوی نژادˈ با تاکید بر ضرورت احترام و تکریم مددجویان و معلولان افزود: تکریم به این قشر بایستی مورد توجه تمام نیروهای فعال در بهزیستی استان گیلان قرار گیرد.
وی اظهار داشت: همه ما بایستی با تمام توان برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی تلاش کنیم.
مدیرکل سابق بهزیستی استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به گستردگی فعالیت این مجموعه گفت : همه افراد به نوعی به خدمات بهزیستی از جمله مشاوره قبل از ازدواج ، قبل از تولد ، کودکان در مهدهای کودک و ... نیازمند هستند.
ˈکیانوش کوچکی نژادˈ واگذاری ها را یکی از سیاست های سازمان بهزیستی در کشور عنوان و افزود: بهزیستی استان گیلان درصد قابل توجه ای از امور خود از جمله در بخش توانبخشی به موسسات خیریه واگذار کرده است .
وی راه اندازی اورژانس اجتماعی در بهزیستی گیلان اشاره و اظهار کرد: این اورژانس اجتماعی در پنج شهرستان گیلان راه اندازی شده و در سه شهرستان دیگر نیز فعال خواهد شد.
وی آموزش مددجویان بویژه معلولان را یکی از برنامه های مهم بهزیستی گیلان نام برد و خاطر نشان کرد: برای انجام این کار تفاهمنامه ای با فنی و حرفه ای استان منعقد شده که آموزش های مهارتی رایگان به مددجویان و معلولان ارایه می شود.
در پایان این مراسم با قدردانی از ˈکیانوش کوچکی نژادˈ، ˈحسین نحوی نژادˈ به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی گیلان معرفی شد.ک2
7286/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن