تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818758958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 5/5 میلیون یورو قطعات قطار شهری اصفهان ترخیص شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 5/5 میلیون یورو قطعات قطار شهری اصفهان ترخیص شد اصفهان- ایرنا- معاون امور گمرکی اداره کل گمرک اصفهان گفت: تاکنون بخشی از قطعات قطار شهری اصفهان به ارزش پنج میلیون و 553هزار و 961 یورو از این گمرک ترخیص شده است.


اصغر خودسیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معادل ریالی این میزان قطعه بیش از 186 میلیارد ریال و وزن قطعات ترخیص شده 285 هزار و 460 کیلوگرم است.
وی تاکید کرد: گمرک اصفهان از ابتدای اجرای طرح قطار شهری اصفهان تاکنون نسبت به ترخیص قطعات، تجهیزات و دستگاههای قطار شهری در کمترین زمان ممکن به صورت حمل یکسره و حتی خارج از وقت اداری همکاری لازم را با سازمان قطار شهری اصفهان داشته است.
معاون امور گمرکی اداره کل گمرک اصفهان با بیان اینکه تاکنون واگن های قطار شهری اصفهان به این گمرک وارد نشده است، اضافه کرد: این واگنها تا چند روز آینده به بندر شهید رجایی واقع در بندرعباس خواهد رسید.
وی اظهار کرد: مسوولان قطار شهری اصفهان خواستار یک انبار اختصاصی در گمرک اصفهان برای ترخیص این واگنها هستند که این اداره کل به طور قطع با درخواست آنها موافقت خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، ˈمحمد شعربافˈ مدیر عامل قطار شهری اصفهان و حومه در دی ماه اظهار کرد که تا اواخر بهمن واگن های قطار شهری به اصفهان خواهد رسید.
وی همچنین پیش بینی کرد که مرحله یک خط یک مترو اصفهان با یک رام در اوایل سال 93 به بهره برداری برسد.
مدیر عامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه، میزان پیشرفت فیزیکی کل خط یک مترو اصفهان را 62 درصد، فاز یک خط یک در قسمت ایستگاه ها را 100 درصد و در زمینه تجهیزات 67درصد عنوان کرد.
عملیات اجرای ساخت قطار شهری اصفهان از سال 81 آغاز شد.
ت/7140/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن