تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818762462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال بیش از 9 کیلوگرم مواد مخدر در سنقروکلیایی کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امسال بیش از 9 کیلوگرم مواد مخدر در سنقروکلیایی کشف شد سنقروکلیایی - کرمانشاه - ایرنا - معاون فرماندار سنقروکلیایی گفت: 9 کیلو و 89 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان کشف شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈحجت الله امیریˈ روز شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر افزود: 310 نفر در ارتباط با این کشفیات دستگیر شده اند.
وی، توقیف 25 دستگاه خودرو، 49 دستگاه موتورسیکلت و معرفی 57 معتاد به کمپ ترک اعتیاد را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی سنقروکلیایی در سال جاری عنوان کرد.
وی از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر خبر داد و گفت: در این محلات گشت زنی به طور مستمر انجام می شود و با هماهنگی مراجع قضایی، معتادین جمع آوری و به مرکز ترک اعتیاد اجباری استان اعزام می شوند.
امیری، برگزاری جشنواره نوجوان سالم تحت عنوان پیشگیری از اعتیاد، برگزاری نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس، برگزاری نمایشگاه اعتیاد در دانشگاه ها و محلات پرخطر، برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در روستاها و معرفی افراد خودمعرف به کمپ های ترک اعتیاد را از مهمترین اقداماتی دانست که در خصوص کاهش مصرف مواد مخدر در سنقروکلیایی انجام شده است.
567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن