تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا 14 اسفند دراهوازگشایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا 14 اسفند دراهوازگشایش می یابد اهواز- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از 14تا 21 اسفند امسال در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار می شود.


به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان،ˈ امیرحسین نظریˈ هدف از برگزاری این نمایشگاه راچحمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاهای ضروری مردم، عنوان کرد.
وی گفت: از واحدهای صنعتی و تولیدی استان خوزستان دعوت می شود تا در این نمایشگاه حضور فعال یابند، زیرا این نمایشگاه از نمایشگاه های سال های گذشته متفاوت است.
این مقام مسول بیان داشت: به منظور حمایت از تولید کنندگان، از حضور آنان در نمایشگاه های بهاره استفاده می شود و به جای دخالت بنک داران و عمده فروشان برای عرضه مواد غذایی، از صنایع تولیدی و پخش کننده در نمایشگاه استفاده می شود.
نظری افزود: در این نمایشگاه کالاهای ضروری مردم از جمله، پوشاک، کیف و کفش،خشکبار و فرآورده های لبنی و سایر نیازمندی های مردم با تخفیف ویژه عرضه می شود.
ک/1 7158/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن