تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804661626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه کسانی شایسته زرشک زرین جشنواره فیلم فجر بودند؟!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: چه کسانی شایسته "زرشک زرین" جشنواره فیلم فجر بودند؟!
زرشک اول با افتخار تقدیم به مدیران رسانه ی ملی برای سانسور مراسم اختتامیه و زرشک دوم اهدا می شود به سانسورچی فیلم سینمایی "شیفتگی" که با سیاه کردن تصویر و شنیدن صدای فیلم به صورت همزمان ، ناشیانه ترین ممیزی تاریخ سینمای ایران را اعمال کرد.
آفتاب: رضا میرمحرابی - گفته بودند در واپسین جشن همنشینی اهالی سینما در برج میلاد قراراست 22 سیمرغ بلورین بر شانه ی کسانی که به زعم داوران شایسته هستند قرارگیرد.
سوار بر اسب سفیدمان شدیم ، به برج میلاد رفتیم تا پرواز این سیمرغ ها را از نزدیک نظاره کنیم. گفته بودند شبکه نمایش نامی نیز قراراست زنده نشان دهد اما برای جلوگیری از مرگ تدریجی مان کارت اختتامیه را گرفتیم و عازم شدیم.

خوب پارکینگ که برای ما نیست قاعدتا "ظرفیت تکمیل است" ، پس اسب سفیدمان را گوشه کناری به عشق دیدن سیمرغ ها رها کردیم و رفتیم؛ حال بماند حضور خانوادگی بعضی ها با نوزادان و کودکان خود ما را یاد عصر جمعه یکی از بوستان های تهران می انداخت.

واردشدیم و در صندلی مان مستقر و البته از قبل بدنمان را برای تاخیر یکساعته شروع مراسم آماده کرده ایم. مراسم شروع شد یکی از دوستانمان که باور نمی کرد تلویزیون لحظه به لحظه قراراست پخش مستقیم کند هر 5 دقیقه یکبار تلفنی پیگیر بود تا بداند مراسم در کدام مرحله است ، طفلی چنان حرص می خورد انگار فینال جام جهانی را تماشا می کند ؛ سانسور ناشیانه ظاهرا خیلی ها را آزار داده بود.

 خوب ما هم که دنبال بهانه می گشتیم تا حرف دلمان را بزنیم ، برآن شدیم زرشک های زرین این دوره را تا عرق عزیزانمان خشک نشده اهدا کنیم. شاید کمی تا قسمتی تکانی بخورند و خوش خوشان به فکر دوره های بعدی باشند. در این دوره که خیلی ها اعمال قانون کردند و اعمال قانون شدند.

زرشک زرین ممیزی ناشیانه :
در این بخش به دو مجموعه اعطا می شود : زرشک اول با افتخار تقدیم به مدیران رسانه ی ملی برای سانسور مراسم اختتامیه و زرشک دوم اهدا می شود به سانسورچی فیلم سینمایی "شیفتگی" که با سیاه کردن تصویر و شنیدن صدای فیلم به صورت همزمان ، ناشیانه ترین ممیزی تاریخ سینمای ایران را اعمال کرد؛بماند که کارگردان فیلم هم ظاهرا بدش نیامده بود.

زرشک زرین بهترین فیلم : به مجموعه ی فیلم های دفاع مقدسی به جز فیلم "شیار143" و فیلم "چ" و البته نیمی از آثار بخش مسابقه جشنواره امسال با تاکید بر فیلم "رنج وسرمستی" .

زرشک زرین بهترین داوری : ابر و باد و مه و خورشید فلک در کاربودند تا دل هیچ گروهی نشکند وهمه دست پر به خانه برگردند و ابراهیم حاتمی کیا سیمرغی بر شانه اش ننشیند.

زرشک زرین بهترین تصمیم جشنواره : تغییر یکباره ی برنامه روز آخرجشنواره و نمایش فیلم عصبانی نیستم در سانس صبح شاید عده ی کمتری فیلم را ببینند و نشست خبری اش نیز برود روی هوا.

در پایان بر خود لازم می دانم تا با حفظ مصلحت اندیشی از اعطای زرشک های بیشتر جلوگیری کنیم باشد تا دل گروه بیشتری را بدست آوریم ودر نهایت رستگار شویم و مدیریت بحران ها و معضلات فرهنگی و فرافرهنگی را از دوش مدیران مربوطه برداشته و به موج ها بسپاریم ، باشد که همگی در کنار یکدیگر عاقبت به خیر شویم.
برای جلوگیری از عصبانیت بی مورد ده بار زیر لب بگویید عصبانی نیستم عصبانی نیستم...!

منبع: عصرایران




تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن