تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میوه شب عید دلیجان تهیه و ذخیره سازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میوه شب عید دلیجان تهیه و ذخیره سازی شد دلیجان - ایرنا - معاون صنعت، معدن و تجارت دلیجان از ذخیره سازی مناسب میوه شب عید دراین شهرستان خبرداد و گفت: برای توزیع میوه مصرفی روزهای پایانی سال هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.


ˈعلی محمد رحمانیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمهیدات لازم به منظور تامین میوه شب عید شهروندان دلیجانی صورت گرفته و با برنامه ریزی انجام شده، تشدید نظارت بر قیمت های مواد پرمصرف مردم در دستور کار این اداره قرار دارد.
وی عمده میوه مصرفی مردم در ایام تعطیلات نوروز را سیب و پرتقال عنوان کرد و گفت: 50 تن سیب و 80 تن پرتقال ذخیره سازی شده است که قیمت گذاری این مقدار میوه انبار شده در زمان مقرر اعلام خواهد شد.
وی با تاکید بر اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در اسفندماه امسال افزود: به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها در نیمه اسفندماه نمایشگاه فروش بهاره در دلیجان برپا خواهد شد.
پارسال 150 تن میوه شامل 100 تن پرتقال و 50 تن سیب با نرخ مصوب در شهرستان دلیجان توزیع شد.
588/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن