تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

6000 نفر در همایش بزرگ ماسه نوردی صفائیه رفسنجان شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان مرتضوی:
6000 نفر در همایش بزرگ ماسه نوردی صفائیه رفسنجان شرکت کردند
رفسنجان - خبرگزاری مهر: شهردار صفائیه بخش فردوس رفسنجان از شرکت بیش از شش هزار نفر در همایش بزرگ ماسه نوردی در تپه های ماسه ای این شهر خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد مرتضوی عصر جمعه پس از پایان همایش بزرگ ماسه نوردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش با هدف ترویج فرهنگ ورزشهای همگانی و معرفی پتانسیلهای گردشگری شهر صفائیه با استقبال بسیار زیاد خانواده ها، جوانان و نوجوانان برگزار شد. مرتضوی ادامه داد: این همایش در تپه های ماسه بادی شهر صفائیه همزمان با ایام الله دهه فرخنده فجر با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده ها برگزار شد. قرار بود همایش هفته گذشته برگزار شود که به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف به هفته جاری موکول شد. وی به برنامه های این همایش اشاره و ابراز کرد: برگزاری بازیهای محلی، پرواز بادبادکها، مسابقه برای زوجهای جوان، پرواز با پاراگلایدر، مسابقه آشپزی و پخت آش محلی، مسابقه اسب سواری و پخش سرودهای انقلابی در فضای باز از جمله برنامه های این همایش بود.

وسعت 50 هکتاری تپه های ماسه بادی صفائیه بخشدار فردوس نیز در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد شور و نشاط در بین مردم و خانواده ها، شناساندن پتانسیل های گردشگری صفائیه و جاذبه های تفریحی منطقه که بحث درمانی این تپه ها نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد، بود. عباس نقیبی افزود: با توجه به اینکه هدف از برگزاری همایش بیشتر ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها بود به این هدف رسیدیم، خانواده های زیادی از شهر رفسنجان و بخش نوق و بخش فردوس در این همایش شرکت داشتند. وی بیان داشت: ستاد دهه فجر شامل بخشداری، شهرداری، بسیج، شورای شهر و همه نهادها و ارگانهای بخش فردوس در برگزاری این همایش مشارکت داشتند. وی در خصوص ایجاد تسهیلات برای مسافران نوروزی به منظور استفاده از تپه های ماسه بادی این بخش، اظهار داشت: این تپه ها پتانسیل جذب گردشگر را دارند، این همایش اولین تجربه ما بود که به صورت شهرستانی برگزار شد و در بعد گردشگری مطالعاتی در حال انجام است.

نقیبی از ایجاد فضای سبز و درختکاری در منطقه تپه های ماسه بادی صفائیه توسط شهرداری خبر داد و بیان داشت: وسعت سایت گردشگری ماسه بادی 50 هکتار است ضمن آنکه تپه های ماسه بادی منطقه از دو سال گذشته هم از نظر ارتفاعی و هم وضعیت ظاهری تثبیت شده اند. در پایان این همایش به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از جمله کمک هزینه مکه مکرمه، سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، موتورسیکلت، دوچرخه، تسهیلات قرض الحسنه، جوایز نقدی 100 هزار تومانی به 80 نفر و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا شد.
 








۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن