تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت های بزرگ فرانسوی دوشنبه به تهران می آیند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرکت های بزرگ فرانسوی دوشنبه به تهران می آیند تهران – ایرنا- پایگاه اطلاع رسانی ˈجنبش شرکت های فرانسویˈ موسوم به ˈمدفˈ از اعزام نمایندگان شرکت های فرانسوی به تهران از روز دوشنبه تا چهارشنبه خبر داد.


خبرگزاری فرانسه از پاریس روز شنبه گزارش داد: در پی لغو بخشی از تحریم ها، مدف به عنوان نخستین نهاد کارفرمایان فرانسوی هیاتی از نمایندگان شرکت های بزرگ را به تهران اعزام می کند.
ˈتیری کورتینیˈ معاون مدیرکل مدف اعلام کرد : هیات روسای شرکت های فرانسوی از دوشنبه 3 فوریه تا چهارشنبه 5 فوریه (14 تا 16 بهمن ماه) به سرپرستی ˈپاتریک بلَنˈ مدیر کمیته خودروسازان فرانسوی به ایران سفر می کند.
این گزارش به نقل از یک منبع وابسته به صنایع فرانسه، حاکی است : حدود یکصد شرکت فرانسوی از جمله ˈ کَک کَرانتˈ (40 CAC) تعیین کننده شاخص سهام در بازار بورس فرانسه، ˈآلستونˈ، ˈژ. د. اف. سوئزˈ و ˈتوتالˈ در این هیات فرانسوی حضور دارند.
خبرگزاری فرانسه با اشاره به این که روابط عمومی مدف عصر جمعه به سوالات مربوط به سفر به ایران، پاسخ نداده است، افزود : این نهاد تصمیم ندارد در مورد این سفر توضیحی ارائه کند. این در حالی است که ˈپییر گاتازˈ رئیس اتحادیه کارفرمایان فرانسه پیشتر در نشست خبری ماهانه خود در 15 ژانویه (25 دی ماه) خبر این سفر را تایید کرده بود.
ˈرومن نادالˈ سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه دیروز (جمعه ) اعلام کرد : این سفر به ابتکار مدف و در چارچوب قوانین مشخص صورت می گیرد.
این گزارش افزود : لغو تحریم تنها در بخش طلا، فلزات گران بها، تولیدات پتروشیمی، حمل و نقل هوایی و خودرو اجرا می شود و بدون شک روند انعقاد قرارداد در بخش خودرو با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.
بر پایه این گزارش، شرکت های ˈرنوˈ و ˈپژو- سیتروئنˈ درهمکاری با شرکت های ˈایران خودروˈ و ˈسایپاˈ با تولید یک میلیون و600 هزار دستگاه خودرو در سال 2011 در تولید بیش از یک سوم محصولات خودرو در ایران نقش داشتند اما این میزان تولید درسال 2013 به نصف کاهش یافت.
اروپام** 9053** 1337
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن