تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805555556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت های متناقض از یک تیراندازی؛ متهم چه کسی است؟ مداح یا راننده؟‬‬


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
روایت های متناقض از یک تیراندازی؛ متهم چه کسی است؟ مداح یا راننده؟‬‬

روایت های متناقض از یک تیراندازی؛ متهم چه کسی است؟ مداح یا راننده؟‬‬
شاکی پرونده دو ادعا داشت که هر دو روز بعد توسط سخنگوی قوه قضائیه رد شد. شاکی گفت: «سمت جلو پسرشان نشسته بودند و صندلی عقب هم دو خانم نشسته بودند.»
به گزارش نامه نیوز، اولین‌بار یکی از سایت‌ها خبر تیراندازی یک مداح مشهور را در اتوبان بابایی منتشر کرد. براساس این خبر که در آن نامی از محمود کریمی برده نشده بود، خودروی تویوتای یک مداح با خودروی ۲۰۶ یک زوج جوان برخورد می‌کند و در نهایت این تصادف منجر به مشاجره لفظی می‌شود. مداح مشهور و همراهانش اسلحه کمری خود را کشیده و ضمن شلیک هوایی، یک تیر نیز به سپر جلوی خودری زوج جوان شلیک می‌کنند.

یک روز بعد از انتشار این خبر، یکی دیگر از سایت‌ها به قصد حمایت از محمود کریمی مصاحبه‌ای را به نقل از فردی که نامش برده نشده بود، اما ادعا شده بود که از نزدیکان محمود کریمی است منتشر کرد. در این مصاحبه ادعا شده بود که محمود کریمی از سوی چند خودرو مورد تهدید قرار گرفته و سرنشینان خودروها با ویراژ مقابل خودروی کریمی او را مجبور به توقف در کنار اتوبان می‌کنند. مصاحبه کننده مدعی بود که حمله‌کنندگان اراذل و اوباشی بودند که مزاحم وی و خانواده این مداح شدند. همچنین تاکید شده بود که آقای کریمی از سوی نهادهای مسئول دارای مجوز حمل سلاح است.

واکنش سایت منتشر کننده خبر

بلافاصله بعد از انتشار این خبر سایتی که برای اولین بار خبر را منتشر کرده بود به آن واکنشی عجولانه نشان داد و ضمن طرح کردن هفت پرسش پای حسن میرکاظمی را نیز به ماجرای این تیراندازی باز کرد. در این خبر سئوال شده بود آیا حسن میرکاظمی که از دوستان نزدیک بابک زنجانی و محمود کریمی است، جزو خانواده وی محسوب می‌شود؟

از اینجای پرونده مسئولان انتظامی و قضایی وارد ماجرا شدند اما جالب اینکه در سخنان هیچ‌کدام از آنها حرفی از نفر سوم یا شلیک کننده دیده نمی‌شد. ۱۵ دی ماه سردار رادان ضمن تایید این مطلب که شاکی پرونده اراذل و اوباش نبوده گفت: «سلاحی که این مداح در اختیار داشته است دارای مجوز قانونی بوده است و در این مورد پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شده است.» یک روز بعد محسنی اژه‌ای نیز از تشکیل این پرونده خبر داد و وی نیز اشاره به ارازل نبودن شاکی تاکید کرد: «در مورد مجوز سلاح مداح هنوز اسناد را ندیده ام اما نیروی انتظامی گفته است فرد مورد نظر مجوز سلاح داشته است.»

رضایت شاکی

۱۷ دی‌ماه یک سایت دیگر مصاحبه‌ای را با محمود کریمی منتشر کرد که تاکنون تکذیب نشده. در این مصاحبه کریمی ادعا می‌کند: در اتوبانی خلوت خودرویی برای وی ایجاد مزاحمت می کرد و به زور آنها را مجبور کرده که در کناب اتوبان بایستند. این سایت به نقل از کریمی نوشت: «مجبور شدم برای حمایت از خودم و سرنشینان خودرو چند تیر هوایی شلیک کنم تا اراذل پا به فرار بگذارند.» او تاکید کرده: «خانواده ام همراهم بودند»

یک روز بعد «م.و» شاکی پرونده اعلام کرد که «به دلیل تعلقاتی که به اهل بیت(ع)» دارد و «محمود کریمی نیز یکی از مداحان اباعبدالله الحسین(ع) است از شکایت خود» گذشته است. روز بعد مصاحبه‌‌ای از او در روزنامه اعتماد منتشر شد که ابهامات را به جای زدون بیشتر کرد. شاکی پرونده گفت: «لحظه سبقت گرفتم؛ «ما در حال حرکت بودیم که به در عقب ماشین سمت پایین شلیک شد. با چراغ زدن خودروی تویوتا کنار اتوبان ایستادم. از خودرو که پایین آمدم، با دیدن چهره‌شان حدس زدم که محمود کریمی هستند.»

شاکی پرونده دو ادعا داشت که هر دو روز بعد توسط سخنگوی قوه قضائیه رد شد. شاکی گفت: «سمت جلو پسرشان نشسته بودند و صندلی عقب هم دو خانم نشسته بودند.»

او اضافه می‌کند: «ما چیزی به پلیس نگفتیم، فقط شرح ماوقع را دادیم. انگار آنها خودشان پی بردند که هویت واقعی ضارب همان آقای کریمی است.» اما روز بعد محسنی‌اژه‌ای تاکید کرد که در خودروی محمود کریمی وی و دو نفر از اعضای خانواده‌اش نشسته بودند.

اما اختلاف دو روایت در این بود که شاکی مدعی بود که جلوی ماشین پسر محمود کریمی نشته بود اما دادستانی اعلام کرد که خودروی محمود کریمی دارای راننده بوده و به نقل از وی گفت: «راننده آقای کریمی گفته است من تیراندازی کرده‌ام و مجوز تیراندازی هم برای من است، چون آنها راه را بسته بودند و چند بار خودرو را به سمت گارد ریل و نزدیک تریلی برده بودند.»

البته دادستان کشور نامی از راننده خودرو نبرد. اما باتوجه به اخباری از قبل بود می‌توان نتیجه گرفت که در نهایت همان فردی که ناآگاهانه پایش به ماجرا باز شد، مسئولیت این شلیک را برعهده گرفته. چرا که او باتوجه به مسئولیتش مجوز حمل سلاح داشته و اتفاقا درگذشته نیز عکس‌هایی از وی منتشر شده بود که او را با سلاح نشان می‌داد.

باوجودی که ظاهرا ماجرا ختم به خیر شده است، اما در جریان این پرونده سئوالات بی‌پاسخ زیادی باقی ماند. از جمله اینکه:

۱ - اساسا درگیری و مشاجره‌ای بین این دو اتفاق افتاده است یا خیر؟

۲ - شلیک به اتومبیل شاکی در هنگام حرکت بوده یا اینکه بعد از پیاده شدن و درگیری به اتومبیل شلیک شده؟

۳ - بالاخره تیر به اتاقک ماشین اصابت کرده یا سپر ماشین؟

۴- آیا همچنان گفته‌های سردار رادان که محمود کریمی مجوز حمل سلاح دارد را، باید واقعی دانست یا نه؟

۵ – چرا تا به حال هیچ اثری از راننده تیرانداز در اظهارات دیده نشده بود؟



1392/10/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن