تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه یزد: ملت ایران در 22 بهمن بصیرت خود را نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه یزد: ملت ایران در 22 بهمن بصیرت خود را نشان داد یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ملت ایران با حضور بی سابقه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال بار دیگر آگاهی و بصیرت عمیق خود را نشان داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈ محمدرضا ناصری ˈدر خطبه های نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل دارالعباده یزد با قدردانی از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی افزود: مشارکت مردم در مراسم امسال با وجود دشمنی ها و تحریم آنها بی نظیر بود.
وی اظهار داشت: این حضور بی سابقه نشان داد که ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی هیچگاه دست از اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی بر نمی دارد.
امام جمعه یزد گفت: بدون شک راهپیمایی میلیونی امسال در یوم الله 22 بهمن یک راهپیمایی بزرگ و حرکت آفرین در تاریخ 35 ساله انقلاب اسلامی محسوب می شود .
ناصری اظهار داشت: دشمنان به خیال خام و واهی خود همیشه خیال می کنند که برخی فشارهای اقتصادی و مالی و یا تحریم و تهدیدها خللی در عزم و اراده ملت ایجاد می کند .
وی تأکید کرد: این تهدید ها، تحریم ها و توطئه های فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی نه تنها خللی در اراده مردم فهیم ما در ادامه روند انقلاب اسلامی ایجاد نمی کند، بلکه موجب عزم قوی تر آنها می شود .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدر این ملت فهیم و فداکار را بیش از گذشته بدانند و برای خدمت بیشتر به آنها تلاش کنند .
ناصری ادامه داد: باید همیشه در هر موقعیتی به فکر این مردم فداکار و آگاه و با بصیرت بود که همواره با موقع شناسی در جهت تحقق اهداف انقلاب و ولایت فداکاری و ایثار می کنند.
وی در ادامه به موضوع سلمان رشدی و فتوای حضرت امام خمینی (ره) در خصوص وی اشاره کرد و گفت: در دنیای اسلام برخی کشورها برای حمایت از غرب و آمریکا و مطامع آنها می کوشند .
ناصری همچنین با اشاره به فعالیت های سلفی ها، تکفیری ها و طالبان در جهان اسلام و اقدامات تروریستی آنها علیه امت اسلام اظهار داشت: این گروه های تروریستی با حمایت آمریکا و غربی ها فعالیت می کنند. ک2
7536/1968/508
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن